annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

esim smartwatch

Topic gestart op: 05-07-22 13h41

Antwoorden: 2 antwoorden

TineN
Aspirant verkenner

esim smartwatch

OPGELOST

Hallo, 

wij willen voor mijn moeder een samsung galaxy smartwatch met 4G-verbinding aanschaffen zodat ze haar agenda kan synchroniseren tussen smartphone en smartwatch en herinneringen laten afgaan op haar smartwatch.

Zij heeft nu een go light-abonnement en een gewone fysieke sim-kaart. Is het mogelijk om haar abonnement uit te breiden met een tweede simkaart maar dan een esim? Of moet ze dan een andere smartphone aanschaffen die esim-compatibel is? Of zijn er nog andere formules?

Alvast bedankt om even mee na te denken, Tine 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@TineN 

Normaal gezien zou de smartwatch al een synchronisatie doen met de agenda van het betreffende gsm toestel en heb je daar helemaal geen E-sim voor nodig. 

E-sim staat Embedded Simkaart dus dat je ook oproepen kan ontvangen en doen via een smartwatch maar ook sms berichten en dergelijke en mobiele data kan gebruiken. Deze techniek is iets wat Orange nog niet aanbied maar wel mee bezig zijn. 

Zelf heb ik een iPhone met een Apple Watch en de agenda synchroniseert tussen beide en ik heb geen 4G smartwatch. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@TineN 

Normaal gezien zou de smartwatch al een synchronisatie doen met de agenda van het betreffende gsm toestel en heb je daar helemaal geen E-sim voor nodig. 

E-sim staat Embedded Simkaart dus dat je ook oproepen kan ontvangen en doen via een smartwatch maar ook sms berichten en dergelijke en mobiele data kan gebruiken. Deze techniek is iets wat Orange nog niet aanbied maar wel mee bezig zijn. 

Zelf heb ik een iPhone met een Apple Watch en de agenda synchroniseert tussen beide en ik heb geen 4G smartwatch. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


TineN
Aspirant verkenner

Bedankt! Dit is veel logischer dan hoe ik het had bedacht. Groetjes 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen