Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-06-23 13h49
Antwoorden: 5 antwoorden
heb sinds 15-6 geen mobiel internet meer, kan zelfs niet bellen. Hierbij is het probleem dat ik geen andere telefoon heb om orange te bellen en op twitter nemen ze niet op.
Heb precies hetzelfde probleem. In de shop doen ze er ook nieks aan
Mss aan een vriend/in of collega of familielid uw sim kaart in hun toestel plaatsen en testen of het dan werkt?
Mss is je toestel, moederbord ofzo, defect? Ofwel je sim kaart? Kan je een nieuwe krijgen in een Orange shop.
Het is altijd handig om de sim kaart eens in een ander toestel te testen van iemand die je kent/ vertrouwd, en zo testen of het dan mss werkt?
Gsm's blijven niet eeuwig mee gaan en soms is er een klein probleempje, stof in het sim slotje bvb, dat een probleem of verstoring kan veroorzaken.
Ik hoop dat je probleem snel opgelost word
Veel moed
Mvg
Helen1
Als je niet naar de winkel kunt gaan, kunt u mss per email contact opnemen met ombudstelecom en doen zei het nodige.
Mvg