annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

geen service en geen 3G iphone regio Gent

Topic gestart op: 19-01-21 09h26

Antwoorden: 23 antwoorden

liesds8
Gewaardeerd verkenner

geen service en geen 3G iphone regio Gent

Beste, 

Sinds gisterenavond ben ik niet meer bereikbaar. Ze kunnen me niet bellen. Ik heb ook geen 3G. Wifi werkt gelukkig wel. Dit heb ik al ondernomen:

- mijn gsm al uitgezet en meermaals opnieuw opgestart,

-simkaart eruit gehaald en terug in gestoken,

-alle updates van Iphone zijn ook up to date

- de vliegtuigstand aan en uitgezet

 

Wat kan het probleem zijn? 

Is er een globale panne?

Labels (1)
0 pluimen
23 ANTWOORDEN 23
TomB
Orange-werknemer

Beste @liesds8 ,


Spring gerust eens binnen in uw dichtsbijzijnde Orange Shop.
Zal waarschijnlijk de simkaart zijn die kapot is of de instellingen die niet juist staan.

In de shop zal men dit controleren.


Groeten,
Shop Medewerker (Gent 😉)
Tom

patrick2
Wijze
Wijze

@liesds8  

En zelf kan je wel bellen ? of is dat ook niet mogelijk ? Want je zegt duidelijk ze kunnen mij niet bellen en heb geen 3G . 

Als je zelf ook niet kan bellen ,heb je ook al eens gekeken of dat je facturen betaald zijn dat er ergens iets niet over het hoofd gezien is bij de betalingen ? 

Je kan ook altijd eens de klantendienst bellen of het webcare team contacteren via Facebook. Je hebt er wel een account nodig of via of via Twitter. Daar anders eens navragen of die weten hoe het zit. Je hebt alle stappen gedaan dus meer kun je niet doen , ja je simkaart met een ander toestel proberen. Maar doen moet je wel eentje hebben liggen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
liesds8
Gewaardeerd verkenner

Ik kan zelf niet bellen.  Een ander toestel heb ik niet liggen dus kan mijn simkaart er ook niet insteken. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@liesds8  

Heb je dan niet ergens iets over het hoofd gezien met de betalingen ? Dat kan ook de reden zijn dat je op dit moment geen diensten hebt. 

Het zou ook een storing kunnen zijn maar als ik kijk op de site zie ik dat Orange geen stroringen meld. Stuur eens een bericht via Messenger van Facebook als je er een account hebt. Vraag of ze het eens nakijken wat er mis kan zijn. 

https://allestoringen.be/storing/orange/

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen