Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-01-21 09h26
Antwoorden: 23 antwoorden
Beste,
Sinds gisterenavond ben ik niet meer bereikbaar. Ze kunnen me niet bellen. Ik heb ook geen 3G. Wifi werkt gelukkig wel. Dit heb ik al ondernomen:
- mijn gsm al uitgezet en meermaals opnieuw opgestart,
-simkaart eruit gehaald en terug in gestoken,
-alle updates van Iphone zijn ook up to date
- de vliegtuigstand aan en uitgezet
Wat kan het probleem zijn?
Is er een globale panne?
En heeft men u iets gezegd van wat er nu eigenlijk fout was gelopen? En eventueel hoe men dat opgelost heeft? Want dat is zeker interessant om te weten voor mensen die met gelijkaardige fenomenen te maken krijgen.
Als je stuurt via Messenger kan het wel even duren voor je een antwoord ontvangt. Kan je niet ergens bellen zodat je direct de klantendienst te spreken krijgt? Misschien een zoon of dochter of je vriend of je man ?
Je zegt dat uw WiFi wel werkt. Ondersteunt uw foon VoWiFi? Zoja, kun je daarmee bellen? Dan is op zijn minst uw simkaart OK. Lukt ook bellen over VoWiFi niet (als uw toestel dat ondersteunt), dan is heel waarschijnlijk uw simkaart stuk.
Wat je ook kan testen: kun je bellen en/of chatten via messenger, WhatApp, Skype, of een van die toepassingen? In dat geval is uw foon zelf OK.
Via whatspp, fb en alle andere kanalen kan ik bellen.
@liesds8 schreef:
Via whatspp, fb en alle andere kanalen kan ik bellen.
Dan is de zaak eigenlijk wel duidelijk: de foon kan de sim niet meer lezen.
Uit mijn vorige posts kan je dus afleiden dat er twee mogelijkheden zijn:
Welke van beide het is kun je enkel bepalen wanneer je een andere foon en/of een andere sim ter beschikking hebt om te testen.
In beide gevallen is een bezoek aan een Orange shop de aangewezen remedie ...
Veel succes 😉