annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

geen service en geen 3G iphone regio Gent

Topic gestart op: 19-01-21 09h26

Antwoorden: 23 antwoorden

liesds8
Gewaardeerd verkenner

geen service en geen 3G iphone regio Gent

Beste, 

Sinds gisterenavond ben ik niet meer bereikbaar. Ze kunnen me niet bellen. Ik heb ook geen 3G. Wifi werkt gelukkig wel. Dit heb ik al ondernomen:

- mijn gsm al uitgezet en meermaals opnieuw opgestart,

-simkaart eruit gehaald en terug in gestoken,

-alle updates van Iphone zijn ook up to date

- de vliegtuigstand aan en uitgezet

 

Wat kan het probleem zijn? 

Is er een globale panne?

Labels (1)
0 pluimen
23 ANTWOORDEN 23
liesds8
Gewaardeerd verkenner

Ik ben volledig in orde op vlak van betalingen.  De klantendienst is niet bereiken en geeft geen antwoord. 

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@liesds8 

Als je niet kan bellen en ook geen 3/4G hebt maar wel kan surfen via WiFi (en messenger, WA en consoorten kan gebruiken) dan is waarschijnlijk uw foon wel OK maar is uw simkaart naar de Filistijnen.

Beste eens naar een Orange shop gaan en een nieuwe sim vragen. Die kunnen ze daar trouwens effectief testen, moest je twijfelen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@liesds8 

Nu ik eraan denk, het zou toch ook uw foon kunnen zijn. Mijn madam heeft ook exact datzelfde voorgehad: haar foon weigerde van de sim nog te lezen. De interne sim-lezer (als je het zo mag noemen) was kapot. Zomaar, ineens.

Het was bij haar dus niet de sim maar de foon. In de shop dus geen andere sim gekregen maar wel andere foon aangeschaft ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
liesds8
Gewaardeerd verkenner

Ik ga nu wel geen nieuwe gsm aankopen. Hij werkt nog goed . In het verleden heb ik wel al eens een nieuwe simkaart nodig gehad en toen was het weer in orde .

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@liesds8  schreef:

Ik ga nu wel geen nieuwe gsm aankopen. Hij werkt nog goed . In het verleden heb ik wel al eens een nieuwe simkaart nodig gehad en toen was het weer in orde .


Het kan dus inderdaad gewoon aan de sim liggen Maar zoals ik aanhaalde, de foon van mijn madam was ook helemaal in orde, behalve dat hij geen sim meer wou lezen. Dan ben je er ook niks meer mee hé ...

En ja, het zou inderdaad ook gewoon een storing kunnen zijn in uw streek. Dat kun je ook testen, vraag eens aan de buren of ze nog kunnen bellen (als ze ook Orange hebben natuurlijk).

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen