Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-06-20 16h15
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Is je probleem inmiddels opgelost ? En is het ook een beetje duidelijk de informatie ?
Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook
Is je probleem inmiddels opgelost ? En is het ook een beetje duidelijk de informatie ?
Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook
Om even duidelijk te zijn heb je een probleem met films te kijken op je gsm want dat zie je in blokjes. Maar hoe kijk je dan naar filmpjes ? Is dat via You Tube of is dat de TV App van Orange of een andere weg en is het dan via wifi of 4G data?
nu doe ik da op mijn 4 g gewoon das on bebert bij mij
@zoetje als je een filmpje kijkt op je gsm moet je gsm dat eigenlijk downloaden. Jij merkt daar niks van als je 4G verbinding heel goed zou zijn. Maar als je een haperende verbinding hebt dus een slecht 4G verbinding dan buffert dus je film. Om dat die elke keer in de buffer komt , het opladen van je film , dan kan het zijn dat je dat als hapering ervaart. Wanneer je verbinding dan weer goed is heb je daar geen last van. Dus je zou dan eigenlijk al moeten weten of dat het op die plaats , waar je kijkt , ook meerdere verbinding's problemen zijn. Op deze manier is dat natuurlijk moeilijk te achterhalen. Je kan wel altijd eens de App er vanaf halen en opnieuw terig erop zetten en zien of het je probleem oplost.