Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-01-25 22h06
Antwoorden: 2 antwoorden
januari kon ik mijn mobiel internet verbruik niet opvolgen bleef op 41mb hangen op mijn verbruik in de app nu al 46 euro buitenbundel zelfs medewerker kon me niet echt helpen
Denk dat je best overschakelt naar een van de nieuwere abonnementen. Als je verbruik in je abonnement op is ga je verder aan verlaagde snelheid zonder extra kost Ontdek de nieuwe GSM-abonnementen
Denk dat je verder niet veel kunt doen
@moychi1 goedemorgen,
we zijn nogsteeds in januari.
Als je eerder je vraag had gesteld kreeg je als antwoord
verwijder de app via instellingen, zet je toestel even volledig uit,
en start het na enkele minuten terug op!
Download de app opnieuw en geeft het de tijd om te kijken, of hij het nu
wel doet.
Op je factuur zal je pas zien wat je zelf hebt fout gedaan.
Meer mobiele data verbruikt dan je abonnement voorziet.
Naar het buitenland gebeld vanuit ons land.
Een lange sms of sms met image gestuurd dat
worden automatisch MMS betaal nummers.
Succes.