annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ik ben in het buitenland. niet akkoord met factuur

Topic gestart op: 15-10-22 17h22

Antwoorden: 5 antwoorden

Canada55
Rekruut scout

ik ben in het buitenland. niet akkoord met factuur

Ik ben in Canada en heb online mijn diensten stop gezet. Dit is door Orange niet uitgevoerd. Er is nog een onbetaalde factuur waar ik niet mee akkoord ga. Hoe kan ik dit oplossen?

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Canada55
Rekruut scout

ja we hadden 2 verschillende nr's  (op 1 factuur) waarvan 1 al een maand eerder was opgezegd maar die is dus ook nog gefactureerd. Dus daar wil ik niet de volle prijs voor betalen

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Canada55 

En waarom zou je niet akkoord zijn ? Je krijgt bij opzeg altijd een eind factuur dat is normaal. 

Moest je die willen betwisten moet je bellen met de facturatie dienst en dit kan enkel jij zelf aangezien je zelf de factuur krijgt. En ja ik heb het gelezen je zit in Canada dus bellen is een kostelijk plaatje , eventueel anders per Messenger sturen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Canada55
Rekruut scout

Ja we hadden 2 verschillende nr's (op 1 factuur) waarvan 1 al een maand eerder was opgezegd maar die is dus ook nog gefactureerd. Dus daar wil ik niet de volle prijs voor betalen.

kan je nog een beetje meer uitleg geven hoe ik via  Messenger facturatiedienst kan bereiken?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Canada55 

Je dient dus wel een Facebook account te hebben. je kan dan in je Facebook naar de betreffende pagina van Orange gaan en daar kiezen verstuur bericht. Dat is dus een prive bericht dat je stuurt en daar kan je dan je vraag stellen. Diegene die de Messenger bericht beantwoord zal dit naar de juiste dienst sturen en info vragen en dergelijke. Ze zullen je daarna ook een antwoord terug sturen via hetzelfde bericht. 

Houd er rekening mee dat dit wel een paar dagen kan duren als het druk is daar. Moest het niet druk zijn heb je meestel wel direct antwoord terug dezelfde dag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen