Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-10-22 17h22
Antwoorden: 5 antwoorden
Ik ben in Canada en heb online mijn diensten stop gezet. Dit is door Orange niet uitgevoerd. Er is nog een onbetaalde factuur waar ik niet mee akkoord ga. Hoe kan ik dit oplossen?
ja we hadden 2 verschillende nr's (op 1 factuur) waarvan 1 al een maand eerder was opgezegd maar die is dus ook nog gefactureerd. Dus daar wil ik niet de volle prijs voor betalen
En waarom zou je niet akkoord zijn ? Je krijgt bij opzeg altijd een eind factuur dat is normaal.
Moest je die willen betwisten moet je bellen met de facturatie dienst en dit kan enkel jij zelf aangezien je zelf de factuur krijgt. En ja ik heb het gelezen je zit in Canada dus bellen is een kostelijk plaatje , eventueel anders per Messenger sturen.
Ja we hadden 2 verschillende nr's (op 1 factuur) waarvan 1 al een maand eerder was opgezegd maar die is dus ook nog gefactureerd. Dus daar wil ik niet de volle prijs voor betalen.
kan je nog een beetje meer uitleg geven hoe ik via Messenger facturatiedienst kan bereiken?
Je dient dus wel een Facebook account te hebben. je kan dan in je Facebook naar de betreffende pagina van Orange gaan en daar kiezen verstuur bericht. Dat is dus een prive bericht dat je stuurt en daar kan je dan je vraag stellen. Diegene die de Messenger bericht beantwoord zal dit naar de juiste dienst sturen en info vragen en dergelijke. Ze zullen je daarna ook een antwoord terug sturen via hetzelfde bericht.
Houd er rekening mee dat dit wel een paar dagen kan duren als het druk is daar. Moest het niet druk zijn heb je meestel wel direct antwoord terug dezelfde dag.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
6 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |