annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ik heb netwerk en 4g om mijn iphone maar krijg geen verbinding

Topic gestart op: 20-08-23 16h49

Antwoorden: 6 antwoorden

dehoutworm86
Aspirant verkenner

ik heb netwerk en 4g om mijn iphone maar krijg geen verbinding

Hallo,

ik heb regelmatig een probleem dat ik met mijn iphone niet meer kan surfen.  Ik heb dan wel netwerk en 4g op mijn iphone. Maar als ik dan mijn iphone herstart werkt het wel weer.  Ik heb nu een iphone 13 en daarvoor een 11, toen had ik dit ook al aan de hand, het gebeurd op verschillende plaatsen.  Ik heb pas mijn iphone opnieuw naar fabrieksinstellingen gezet, dus een nieuwe start begonnen, maar ik blijf dit voor hebben.  Wanneer ik op de wifi ben heb ik dit niet aan de hand.

Hebben jullie een oplossing?  Ligt het aan Orange? of alsnog aan mijn Iphone (wat ik betwijfel aangezien ik dit met mijn vorig model ook had)?

Mvg

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
dehoutworm86
Aspirant verkenner

Ja op alle apps heb ik dan geen verbinding.

Ik heb de mobiele instellingen even nagekeken en die staan hetzelfde als jij hebt opgesteld.  Ik had een tijdje geleden deze ook al eens opnieuw laten instellen, door bij instellingen onderaan op "stel opnieuw in" te duwen.

Ik heb al naar Orange gebeld en zij weten het niet.

Ik heb ook naar apple gebeld, zij hebben even overlopen hoe alles moet staan en hebben gezegd als het bleef voordoen ik eens naar fabrieksinstellingen moest zetten en vanuit nieuwe installatie vertrok en dus niet een backup terug zetten.

Als het zich bleef voordoen dan kon ik ook mijn iphone opsturen om na te kijken, maar aangezien dit zich ook bij de iphone 11 voor deed, denk ik niet dat dat de oplossing is.

0 pluimen
bulrog
Wijze
Wijze

Nu werkt het. Ik weet niet hoe ik het moet proberen, maar ik denk dat het privérelais alleen werkt voor Safari en het werkte voor geen enkele toepassing, inclusief tests met de Speedtest-toepassing.

Je suis un client. Je ne parle pas au nom d'Orange. Mes avis ne peuvent remplacer les informations de la page Support, les conditions générales ou les informations données par le personnel d'Orange au 5000, sur Messenger, Twitter ou en magasin.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen