Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-08-23 16h49
Antwoorden: 6 antwoorden
Hallo,
ik heb regelmatig een probleem dat ik met mijn iphone niet meer kan surfen. Ik heb dan wel netwerk en 4g op mijn iphone. Maar als ik dan mijn iphone herstart werkt het wel weer. Ik heb nu een iphone 13 en daarvoor een 11, toen had ik dit ook al aan de hand, het gebeurd op verschillende plaatsen. Ik heb pas mijn iphone opnieuw naar fabrieksinstellingen gezet, dus een nieuwe start begonnen, maar ik blijf dit voor hebben. Wanneer ik op de wifi ben heb ik dit niet aan de hand.
Hebben jullie een oplossing? Ligt het aan Orange? of alsnog aan mijn Iphone (wat ik betwijfel aangezien ik dit met mijn vorig model ook had)?
Mvg
Ja op alle apps heb ik dan geen verbinding.
Ik heb de mobiele instellingen even nagekeken en die staan hetzelfde als jij hebt opgesteld. Ik had een tijdje geleden deze ook al eens opnieuw laten instellen, door bij instellingen onderaan op "stel opnieuw in" te duwen.
Ik heb al naar Orange gebeld en zij weten het niet.
Ik heb ook naar apple gebeld, zij hebben even overlopen hoe alles moet staan en hebben gezegd als het bleef voordoen ik eens naar fabrieksinstellingen moest zetten en vanuit nieuwe installatie vertrok en dus niet een backup terug zetten.
Als het zich bleef voordoen dan kon ik ook mijn iphone opsturen om na te kijken, maar aangezien dit zich ook bij de iphone 11 voor deed, denk ik niet dat dat de oplossing is.
Nu werkt het. Ik weet niet hoe ik het moet proberen, maar ik denk dat het privérelais alleen werkt voor Safari en het werkte voor geen enkele toepassing, inclusief tests met de Speedtest-toepassing.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |