annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

4G werkt niet

Topic gestart op: 10-08-23 12h49

Antwoorden: 3 antwoorden

gaelle23
Aspirant verkenner

4G werkt niet

Ik heb sinds zondag esim aangevraagd sinds dien werkt mijn 4G niet meer, maandag naar de orange shop geweest… terug fysieke simkaart gekregen, maar mijn 4G werkt nog steeds niet. Al ondertussen 2 e-mails gestuurd. Het ging bekeken worden maar ondertussen nog altijd niets aan gebeurd. Zeer teleurgesteld je betaald voor een abonnement waarvan het niet eens werk. Graag oplossing zo snel mogelijk ! 

Labels (1)
3 ANTWOORDEN 3
vervloetelke
Ervaren verkenner

best eventjes contact opnemen met de klantendienst. ik zou ook polsen voor een compensasie voor de tijd toen het niet werkte.

0 pluimen
Helen1
Ervaren genezer

@gaelle23 

Ik zou de klantendienst op de hoogte brengen en vraen voor compensatie voor de tijd waarvan je geen internet noch data hebt gehad en ook zou ik naar de winkel gaan om te checken of alle settings correct zijn ingesteld, of de sim kaart er goed in zit, of er geen stof in zit, of de sim niet kapot is, ..... dat ze het kunnen oplossen in de winkel?!

Ik denk dat die 2 de enigste opties zijn vrees ik.

Mvg

Helen1

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@gaelle23 

Je vindt hier enkel klanten. We kunnen je daarmee niet helpen.

Persoonlijk raad ik je een esim ten stelligste af.  Als je telefoon kapot gaat heb je niks meer.  Geen sim om in een andere reserve telefoon te steken.  Kom dat tegen in het buitenland.

 

Bezie dit even Mobiele data configureren op je smartphone - Tribe (orange.be)

Leden met de meeste pluimen