annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

meer mobiele data Arend

Topic gestart op: 12-11-19 15h38

Antwoorden: 23 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

meer mobiele data Arend

OPGELOST

@AlexandraW  en @Totem  na de vele speculaties die gisteren ineens opgedoken zijn dat Cheetah meer data krijgt  , 15 GB ,  heb ik vandaag officieel gezien op de website dat deze ook daadwerkelijk meer data heeft gekregen. Dat wil dus zeggen in een Love pakket krijgt men dubbele data met een Cheetah abonnement maar liefst 30 GB !!!!!. Wat gaat er nu geburen met Arend ? Mensen die deze optie hebben vallen buiten de boot en hebben 20 GB maar geen verdubbeling van de data. Oke ze hebben onbeperkt surfen dus aan verlaagde snelheid gaat deze door wat bij Cheetah niet het geval is. Maar dat neemt niet weg dat een Cheetah een volledige snelheid heeft tot 30 GB !! Gaat hier rond ook nog iets veranderen voor de Arend liefhebbers ? Anders zie ik de boot snel zinken en gaat iedereen naar een Cheetah meer voor minder te betalen !

Dit is wel in het kader van een Love pakket !! Als men de abonnementen los neemt heeft men voordeel van de Arend.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
5 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Anonymous
Niet van toepassing

In een Love pakket blijft de prijs wel hetzelfde:

Cheetah 30€ + 49 Love
Arend 40€ + 39 Love

Cheetah heeft voor mij dus op dit moment meer voordeel!!! Ik moet het sowieso al 12 maanden houden, met mijne Nest!! 😉

Maar het is juist wat je zegt!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Enigste voordeel met Arend in een Love pakket  is dat je meer Gb hebt in je Orange Cloud dan Cheetah
500GB ipv 64GB

Andere voordelen zie ik niet!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Anonymous  schreef:

@patrick2 

Enigste voordeel met Arend in een Love pakket  is dat je meer Gb hebt in je Orange Cloud dan Cheetah
500GB ipv 64GB

Andere voordelen zie ik niet!


Blijft natuurlijk het verschil dat je bij Arend niet extra moet betalen als je over de limiet gaat, je wordt enkel op smalband gezet. Maar bij Cheetah kost het dan centen ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Geef gewoon Arend 40GB standaard .... dan daarna verlaagde snelheid.

 

Groetjes,

KJ

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Anonymous  schreef:

Hallo,

 

Geef gewoon Arend 40GB standaard .... dan daarna verlaagde snelheid.

 

Groetjes,

KJ


Ik denk dat wij, fatsoenlijke tribers met gezond verstand, het daar wel over eens zijn.Smiley Erg vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

23 ANTWOORDEN 23
patrick2
Wijze
Wijze

Denk ook niet dat het voor dit jaar is maar goed zou fijn als we weten dat er iets aan gaan doen. Maar geduld is een schone zaak bij Orange dus we zullen zien wat het gaat brengen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Amai Proximus hun onbeperkt tariefplan is naar dit gegaan -> 

30 GB aan maximale snelheid in België + 21 GB zonder meerkost in de EU. <-

Orange zal wel snel volgen 🙂 ben benieuwd.

 

Groetjes,

KJ

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh aan iedereen,

Totem heeft de vraag aan de strategische geesten gesteld en momenteel is er nog geen sprake over meer data voor Arend.

Elke tariefplan heeft zijn voordelen, met Arend geraak je eigenlijk nooit buiten bundel en hierdoor vermijd je buiten bundel kosten.

Cheetah heeft meer GB maar als je erover gaat ben je wel buiten bundel.

Onze teamleden werken constant aan het vernieuwen van onze tariefplannen en het verbeteren van onze product, wie weet wat er in de toekomst zal komen... 

Totem's zonnegroeten,

Totem

Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

@Totem : Men mag Arend echt wel meer data geven , zelfs de duurste in het land ( Prox ) geeft nu standaard 30GB en daarna pas 512KB , dus het is echt tijd dat jullie in actie komen , jullie waren de eerste die met zo een tariefplan kwamen , maar nu zijn jullie bijna de laatste die maar 20GB geeft per maand aan full speed geven , doe hier iets aan !!!

Ook de Orange app zou echt eens update mogen krijgen met nieuwe mogelijkheden ,als ik eens kijk naar Prox dan krijgt die app bijna elke maand een update met pak meer mogelijkheden .

 

Groetjes,

KJ

Anonymous
Niet van toepassing

In een Love pakket blijft de prijs wel hetzelfde:

Cheetah 30€ + 49 Love
Arend 40€ + 39 Love

Cheetah heeft voor mij dus op dit moment meer voordeel!!! Ik moet het sowieso al 12 maanden houden, met mijne Nest!! 😉

Maar het is juist wat je zegt!!

Leden met de meeste pluimen