annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

mobiele data nog 300mb

Topic gestart op: 17-08-20 14h39

Antwoorden: 24 antwoorden

DanyDeRidder
Ervaren verkenner

mobiele data nog 300mb

Kan iemand mij vertellen hoe het kan dat ik geen verbinding meer kan maken niettegenstaande ik nog 300Mb staan heb?

Labels (1)
24 ANTWOORDEN 24
haelewyn
Leidende verkenner

Download de 'my orange' app of kijk op internet (www) op de website van Orange in jouw 'Klantenzone'.

0 pluimen
stravarius
Veteraan verkenner

Telenet is wel serieus duurder. Iets goedkoper als Proximus. Deze maand heb ik 156e betaald wel met voetbal en play. Maar als je dit er af doet is het nog veel duurder dan het goedkoopste hier. ik kom net van daar en zit hier Dinsdag voor de 2 de keer net zoals ik al 8 maal bij die anderen heb geweest. Maar dat heb je nu net in dit apenland dat niet kan beslissen, om voetbalpakketen op alle zenders uit te zenden. Door dat Telenet dat bod maar bleef opdrijven, hebben ze niet tijdig dat contract voor die uitzendingen van die kompetitie kunnen tekenen, en zie ik het nu wel op IP TV gratis.Daar om ben ik nood gedwongen ook weg gegaan naar een andere operator die het wel uitzond. Maar deze IP TV is geen goede en moet met de tijd vervangen worden door een andere die meer informatie geeft.
0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@DanyDeRidder 

Ik heb net eens in mijn "MyOrange" gekeken en daar staat bij mijn verbruik dat de meting daarnet gebeurd is.

Voor bellen en SMS is de telling al 10 uur oud.

Heb je daar ook naar gekeken? Is de stand van zaken voor uw data actueel of verouderd?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

DanyDeRidder
Ervaren verkenner

Heb de app nogmaals geopend en heb nog 274MB.

Dus dit zou toch moeten werken niet?

Als ik hier van de wifi ga en een browser open of google krijg ik het bericht dat er geen internet is.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@DanyDeRidder  schreef:

Heb de app nogmaals geopend en heb nog 274MB.

... knip ...

Daaronder staat datum en uur dat het saldo berekend is. Is dat recent of reeds wat ouder?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen