annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

nummer behoud

Topic gestart op: 28-08-22 11h14

Antwoorden: 3 antwoorden

tojac
Gewaardeerd verkenner

nummer behoud

Als ik overstap van een abonnement bij proximus, naar een abonnement bij orange, hoe gebeurt dat dan juist. Moet ik zelf het abonnement bij proximus opzeggen of doet orange dat. En krijg ik dan ook een nieuwe simkaart in de brievenbus?

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Josette
Wijze
Wijze

@tojac goedemiddag, als het antwoord van @patrick2 je heeft geholpen

mag je deze aanvinken als oplossing.

Van mij krijg je deze:

Welkom.png

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
tojac
Gewaardeerd verkenner

patrick2,

Erg bedankt voor je duidelijk antwoord.

patrick2
Wijze
Wijze

@tojac 

Als jij een overstap wil doen van je huidige provider naar Orange kan je dat zelf regelen online of in een shop. Het is belangrijk te weten dat je zelf geen stopzetting mag doen bij je huidige provider want je wil je nummer behouden. Als je opzegt namelijk bij je huidige provider dan zal je nummer niet naar Orange gaan. 

Dus als je online je aanvraag wil doen vul je al de gegevens in die worden gevraagd en je zal dan je simkaart thuis gestuurd krijgen. Je zal je simkaart dan online dienen te activeren. 

Moest je naar een shop gaan dan zul je daar alles door geven en zij maken dat in orde. Je krijgt direct je simkaart mee en hun zorgen voor de activering dat moet je dan niet zelf doen. 

Belangrijk is dus dat je zelf nooit je nummer opzegt want dan kan je nieuwe provider het nummer niet overnemen !! 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen