Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-03-25 19h46
Antwoorden: 8 antwoorden
Dag allemaal,
Sinds een paar dagen verlies ik vaak internet of is het erg traag. Het werkt voor een paar uur prima, maar dan stopt het ineens en moet ik de modem opnieuw opstarten. erg vervelend! Wat kan ik hiertegen doen? Heeft iemand tips?
Alvast bedankt!
Ik heb hetzelfde probleem. Is het toeval dat dit pas voorvalt nadat we een mail kregen voor de extra betalende 'stabiele Wificomfort-dienst'? Ik dacht trouwens dat ik sowieso 'stabiele wifi' zou krijgen toen ik voor Orange koos...
Vaak raden ze aan om een Reset te doen van de modem, soms helpt het soms niet . . .
@pau1 goedenavond’
heb je al eens alle stekkers uit de muur gehaald van de modem en router?
Na 10 min terug alles insteken.
Je toestel volledig opnieuw opstarten.
Succes.
Contact opnemen met de helpdesk. Op het forum zitten enkel klanten.