Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-08-24 17h58
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
mijn zus is klant bij orange met een abonnement, ik heb haar ingeschreven in de klantenzone met mijn émailadres ( natuurlijk met haar gsm-nr)
Nu ben ik zelf nieuwe klant geworden bij orange ook met abonnement en natuurlijk met mijn gsm-nr).
Ik wil nu ook voor mij een account maken maar dat lukt niet : melding : uw émail-adres is al in gebruik ( natuurlijk bij de klantenzone van mijn zus).
Ik probeer mijn émail-adres in de klantenzone van mijn zus te schrappen, ook dat lukt niet.
Iemand een oplossing aub, ik ga geen nieuw émail-adres voor mij maken, ik zie het nut daarvan niet in.
met dank en vriendelijke groeten. Monique.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
En daar zit je probleem.
Of wel neem jij een ander email adres of wel laat je alles schrappen en neemt jou zus een email adres voor haar zelf.
Twee keer hetzelfde is niet mogelijk dus iemand zal wat moeten aanpassen. Als je besluit alles te schrappen beste even de klantendienst bellen en alles laten weg halen zodat je opnieuw kan beginnen.
Maar de boodschap is wel duidelijk hé , één email adres voor één account....
En daar zit je probleem.
Of wel neem jij een ander email adres of wel laat je alles schrappen en neemt jou zus een email adres voor haar zelf.
Twee keer hetzelfde is niet mogelijk dus iemand zal wat moeten aanpassen. Als je besluit alles te schrappen beste even de klantendienst bellen en alles laten weg halen zodat je opnieuw kan beginnen.
Maar de boodschap is wel duidelijk hé , één email adres voor één account....
dank je wel voor je antwoord, het probleem is dat mijn zus geen computer noch émail-adres heeft, dat was de reden dat ik mijn émail-adres voor haar nummer gebruikt heb. Ik was vroeger bij Proximus en nu dus bij Orange, ik zal eens naar de klantendienst bellen.
groetjes
Monique.