annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

problemen met klantenzone

Topic gestart op: 31-08-24 17h58

Antwoorden: 3 antwoorden

momo
Gewaardeerd verkenner

problemen met klantenzone

OPGELOST

Beste,

mijn zus is klant bij orange met een abonnement, ik heb haar ingeschreven in de klantenzone met mijn émailadres ( natuurlijk met haar gsm-nr) 

Nu ben ik zelf nieuwe klant geworden bij orange ook met abonnement en natuurlijk met mijn gsm-nr).

Ik wil nu ook voor mij een account maken maar dat lukt niet : melding : uw émail-adres is al in gebruik ( natuurlijk bij de klantenzone van mijn zus).

Ik probeer mijn émail-adres in de klantenzone van mijn zus te schrappen, ook dat lukt niet.

Iemand een oplossing aub, ik ga geen nieuw émail-adres voor mij maken, ik zie het nut daarvan niet in.

met dank en vriendelijke groeten. Monique.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@momo 

En daar zit je probleem. 

Of wel neem jij een ander email adres of wel laat je alles schrappen en neemt jou zus een email adres voor haar zelf. 

Twee keer hetzelfde is niet mogelijk dus iemand zal wat moeten aanpassen. Als je besluit alles te schrappen beste even de klantendienst bellen en alles laten weg halen zodat je opnieuw kan beginnen. 

Maar de boodschap is wel duidelijk hé , één email adres voor één account....

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Josette
Wijze
Wijze

@momo 

 

Tag2023.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@momo 

En daar zit je probleem. 

Of wel neem jij een ander email adres of wel laat je alles schrappen en neemt jou zus een email adres voor haar zelf. 

Twee keer hetzelfde is niet mogelijk dus iemand zal wat moeten aanpassen. Als je besluit alles te schrappen beste even de klantendienst bellen en alles laten weg halen zodat je opnieuw kan beginnen. 

Maar de boodschap is wel duidelijk hé , één email adres voor één account....

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


momo
Gewaardeerd verkenner

dank je wel voor je antwoord, het probleem is dat mijn zus geen computer noch émail-adres heeft, dat was de reden dat ik mijn émail-adres voor haar nummer gebruikt heb. Ik was vroeger bij Proximus en nu dus bij Orange, ik zal eens naar de klantendienst bellen.

groetjes

Monique.

 

 
Opens in new window
PDF Download
Word Download
Excel Download
PowerPoint Download
Document Download
 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen