Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-12-23 15h31
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo iedereen, ik nam vorige week 2 mobiele abonnementen bij Orange, om het abonnement van mijn Flybox te vervangen want die 50GB dat men maar heeft gedurende de piekuren) voldeed niet, dus verving ik het met een sim kaartje van 300 GB (de go extreme) vorige vrijdag, de andere sim kaart steekt in mijn gsm.
Alles werkte ok, dus belde ik een uurtje geleden naar de 5000 om mijn abonnement van de Flybox op te zeggen. Er meermaals bij gezegd dat de 2 nieuwe moesten blijven bestaan. Abonnement is 2 jaar oud (sinds deze maand)
Ik kreeg - zoals de man van Orange die ik aan de lijn had zei - een email om dit te bevestigen, klikte op de link om de opzegging te vervolledigen.
Nu geraak ik niet meer in mijn klantenzone. Is dit tijdelijk? Want anders kan ik mijn verbruik niet opvolgen...
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey @Virannha ,
Wanneer je je login hebt aangemaakt voor de klantenzone en deze was gelinkt aan het Flybox abonnement, dan zal deze login nu verdwenen zijn omdat het Flybox abonnement werd stopgezet.
Ik zou proberen om een nieuwe login aan te maken gelinkt aan het nummer dat in je GSM zit. Als dit nummer het hoofdnummer is van je factuur, dan zou je ook het 2de nummer moeten zien en het verbruik kunnen opvolgen. Schrijf je in voor de Klantenzone | Orange België
Mocht je het 2de nummer niet zien via de "My Orange" app op je gsm en de klantenzone, bel dan even naar de klantendienst om te vragen om het nummer dat in je gsm zit in te stellen als "factuurverantwoordelijke".
Hey @Virannha ,
Wanneer je je login hebt aangemaakt voor de klantenzone en deze was gelinkt aan het Flybox abonnement, dan zal deze login nu verdwenen zijn omdat het Flybox abonnement werd stopgezet.
Ik zou proberen om een nieuwe login aan te maken gelinkt aan het nummer dat in je GSM zit. Als dit nummer het hoofdnummer is van je factuur, dan zou je ook het 2de nummer moeten zien en het verbruik kunnen opvolgen. Schrijf je in voor de Klantenzone | Orange België
Mocht je het 2de nummer niet zien via de "My Orange" app op je gsm en de klantenzone, bel dan even naar de klantendienst om te vragen om het nummer dat in je gsm zit in te stellen als "factuurverantwoordelijke".
wel nu werkt het profiel soms wel en soms niet, afwachten dus 🤔
telkens een "opnieuw laden" en dan werkt het soms wel en soms niet, de drie nummers staan er dan, ik klik er op en krijg dan telkens terug de "deze pagina werkt niet" en "opnieuw laden" en dan gaat het toch.
Dus mijn paniek was niet nodig.
Dit was allemaal via mijn browser, ik wacht af, met wat geduld en paar keren opnieuw laden werkt het voorlopig, zal de My Orange App op mijn gsm zetten eens alles definitief in orde is (i.e. eerste nu opgezegde nummer weg)
Wat de klantenzone betreft, @Virannha geen idee. Probeer eens met ItsMe
Wat je twee nieuwe abonnementen betreft, ik had maar 1 Go Extreme besteld (voor in de telefoon) en daarbij 1 surf Extra card ( 3 EUR/maand) voor in de Flybox. Zo worden de 300 GB verdeeld over 1 abonnement
goed idee zo een surf extra kaart maar mijn tablet is een oude en werkt enkel via wifi. Ook mijn laptop heeft geen 4g, ik gebruik mijn gsm of de Flybox.
Misschien het moment om een nieuwe tablet te kopen!