annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voorgesteld Tariefplan GSM

Topic gestart op: 20-12-23 13h22

Antwoorden: 3 antwoorden

WesleyB
Rekruut scout

Voorgesteld Tariefplan GSM

Het voorgestelde tariefplan voor gsm door Base is (bewust) misleidend.

Momenteel heb ik GoPlus (16euro/maand, 20GB mobile internet). 
Wanneer ik klik op de (zeer) zichtbare banner "We hebben een nieuwe aanbeveling", kom ik terecht op een pagina waarin letterlijke vermeld staat: "Aanbeveling op basis van je verbruik in de laatste 3 maandenDeze aanbeveling is gebaseerd op je nationale gebruik."

En wordt mij voorgesteld om te kiezen voor GoIntense (22euro/maand, 70GB mobile internet). 
Evenwel is mijn mobile verbruik BEDUIDEND maand op maand véél lager dan de voorziene 20GB, dus de vraag stelt zich dan: Waarom wordt het mij aanbevolen om te gaan voor de duurdere optie? Ik had verwacht dat Orange mij de goedkopere versie GoLight (10euro/maand, 4GB mobile internet) zou voorstellen, maar niets is minder waar. 





Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
JVV94
Veteraan verkenner

De GoIntense is de meest gekozen, ook ik heb die nu in plaats van de GoExtreme. 70gb, volgende maand 80gb, is voor mij zeker voldoende. Kiezen naarmate je eigen verbruik. Ben je zeker dat je voldoende hebt met 20, ga er dan voor.

De GoLight kan interessant zijn als je amper 5G/4G gebruikt, houd er wel rekening mee dat je 2.5u gratis kan bellen. Bel je langer per maand, kan de factuur wel eens oplopen.

De GoPlus heb ik voor m'n vrouw en ouders en is zeker een goede keuze. Enkel hoger gaan als je niet voldoende hebt met 20GB. In Januari wordt het zelfs 30GB.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@WesleyB 

Dat is een oud zeer, daar is reeds vroeger verschillende malen op geattendeerd. Je bent heus niet alleen.

Gaat Orange er iets aan doen? Wij, klanten, kunnen maar afwachten en intussen zelf onze rekening maken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Och iedereen wil zaken doen - niet naar kijken

Weet dat vanaf jan 2024 de Go Plus 30 GB zal hebben - zelfde prijs

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen