annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

surf volume controleren

Topic gestart op: 01-01-20 20h21

Antwoorden: 8 antwoorden

clim67
Aspirant verkenner

surf volume controleren

OPGELOST

Langs deze weg zou ik graag weten waar ik mijn surfvolume kan controleren van mijn gsm. Ben laatst overgeschakeld naar koala. Nu kreeg ik laatst een bericht van Orange dat mijn volume volledig opgebruikt is. In totaal 10 gb erdoor. Heb niet meer gedaan dan anders bij mijn vorige provider. Ben wel voor 3 dagen in de uk geweest voor het werk. Kan iemand mij verder helpen aub. Bedankt en gelukkig 2020.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
clim67
Aspirant verkenner

Probleem opgelost. Coyote gps is blijven openstaan buiten mijn weten.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@clim67  wat @Cdt24801  zegt is wel een puntje natuurlijk. In de UK gaat de data er rap door heen en dat kost ook wel een stevige cent. Misschien eens kijken, als u de app hebt gedownload , om bij Orange een Traveler pas te nemen met wat data erin begrepen. Moet dat wel per maand betalen dus het is wel voordeliger als u regelmatig voor uw werk naar het buitenland gaat. U kan de Traveler tarieven / passen zien in de My Orange app.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Surfer
Ervaren genezer

 

Belminuten, sms'en en surfvolume die je kan gebruiken in het buitenland.

Kies de optie die het best bij jou past, op basis van je bestemming en je verbruik. Je hebt de keuze tussen een maandelijkse optie of een éénmalige Pass (40 dagen geldig).

link: https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/bellen-smsen-en-surfen-het-buitenland#!/

patrick2
Wijze
Wijze

@clim67  u kan dat op 2 manieren controleren. De eerste is via de MY Orange APP , deze kan u downloaden uit de app storen of play store. Hier kan u uw verbruik mee in de gaten houden voor bellen en surfen. Voor de rest staat er info in over uw wel en niet betaalde facturen en u kan ook op deze manier een ' vergeten ' factuur betalen. Is de makkelijkste manier via de app alles te zien. U kan ook op de pc naar de website gaan van Orange en daar naar de klantenzone. Als u daar een account aanmaakt met uw email adres kan u daar nog meer info zien en ook abonnement aanpassen , hoger of lager. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@clim67 

Uw 4G laten opstaan in de UK? En redelijk wat gesurft? Dan gaan de bytjes rap hoor ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen