Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-01-20 20h21
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Langs deze weg zou ik graag weten waar ik mijn surfvolume kan controleren van mijn gsm. Ben laatst overgeschakeld naar koala. Nu kreeg ik laatst een bericht van Orange dat mijn volume volledig opgebruikt is. In totaal 10 gb erdoor. Heb niet meer gedaan dan anders bij mijn vorige provider. Ben wel voor 3 dagen in de uk geweest voor het werk. Kan iemand mij verder helpen aub. Bedankt en gelukkig 2020.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Probleem opgelost. Coyote gps is blijven openstaan buiten mijn weten.
@clim67 wat @Cdt24801 zegt is wel een puntje natuurlijk. In de UK gaat de data er rap door heen en dat kost ook wel een stevige cent. Misschien eens kijken, als u de app hebt gedownload , om bij Orange een Traveler pas te nemen met wat data erin begrepen. Moet dat wel per maand betalen dus het is wel voordeliger als u regelmatig voor uw werk naar het buitenland gaat. U kan de Traveler tarieven / passen zien in de My Orange app.
Kies de optie die het best bij jou past, op basis van je bestemming en je verbruik. Je hebt de keuze tussen een maandelijkse optie of een éénmalige Pass (40 dagen geldig).
link: https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/bellen-smsen-en-surfen-het-buitenland#!/
@clim67 u kan dat op 2 manieren controleren. De eerste is via de MY Orange APP , deze kan u downloaden uit de app storen of play store. Hier kan u uw verbruik mee in de gaten houden voor bellen en surfen. Voor de rest staat er info in over uw wel en niet betaalde facturen en u kan ook op deze manier een ' vergeten ' factuur betalen. Is de makkelijkste manier via de app alles te zien. U kan ook op de pc naar de website gaan van Orange en daar naar de klantenzone. Als u daar een account aanmaakt met uw email adres kan u daar nog meer info zien en ook abonnement aanpassen , hoger of lager.