annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activatie abonnement met overdracht nog niet ok

Topic gestart op: 14-06-18 17h57

Antwoorden: 6 antwoorden

Flientje
Gewaardeerd verkenner

Activatie abonnement met overdracht nog niet ok

OPGELOST

K heb net iets meer als een week online simkaart aangevraagd met nrbehoud. Heb kaartje thuis gekregen en geactiveerd normaal max. 24u zou bet duren en echt letterlijk 7dagen later is het nog steeds niet het geval ke heb al alle dagen aan de lijn gehangen met jullie maar telkens zijn jullie nog bezig met het dosier... echt hoelang kan zo iets duren??? K ben voor een reden naar jullie gekomen maar begin er toch al serieus spijt ban te krijgen 😩

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Flientje
Gewaardeerd verkenner

Bij mij heeft het 1,5week geduurd eer het in orde was. Heb 7-8verschillende mensen san de lijn gehad en pas de laatste heeft me goed geholpen... want bleek dat er nooit een aanvraag weg was gegaan naar mijn oude operator... hij heeft handmatig mijn aanvraag opnieuw gedaan en de dag erna was alles in orde... dus er zijn er een paar die die hun werk kennen maar de rest zit er maar voor spek en bonen bij 😒

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Flientje
Gewaardeerd verkenner

Bij mij heeft het 1,5week geduurd eer het in orde was. Heb 7-8verschillende mensen san de lijn gehad en pas de laatste heeft me goed geholpen... want bleek dat er nooit een aanvraag weg was gegaan naar mijn oude operator... hij heeft handmatig mijn aanvraag opnieuw gedaan en de dag erna was alles in orde... dus er zijn er een paar die die hun werk kennen maar de rest zit er maar voor spek en bonen bij 😒

0 pluimen
Freakywiz
Aspirant verkenner

Hier idemdito reeds enkel malen gebeld naar klantendienst maar is dossiertje aanmaken en veel blablabla maar verder niets. Heb ze nog 24u gegeven om het in orde te brengen en anders zeg ik gans die boel op en stuur alles terug. Gebruik dan maar je easyswitch nummer....overstappen zonder problemen laat me niet lachen

0 pluimen
bram1989
Ervaren verkenner

Ook al contact via Facebook ? Ik weet dat het normaal ook in orde zou moeten komen via klantendienst nummer, maar heb de indruk dat deze mensen niet allemaal even goed opgeleid zijn... 

0 pluimen
Freakywiz
Aspirant verkenner

Heb uiteindelijk 1 gsm-nummer in orde gekregen via facebook.

Hopelijk komt het ander vandaag nog in orde.

De kennis van de klantendienst is inderdaad heel slecht maar is bij alle operatoren zo.

Is jammer dat er veel mensen op die dienst zitten die amper nederlands spreken of verstaanSmiley Boos

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen