Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-06-18 17h57
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
K heb net iets meer als een week online simkaart aangevraagd met nrbehoud. Heb kaartje thuis gekregen en geactiveerd normaal max. 24u zou bet duren en echt letterlijk 7dagen later is het nog steeds niet het geval ke heb al alle dagen aan de lijn gehangen met jullie maar telkens zijn jullie nog bezig met het dosier... echt hoelang kan zo iets duren??? K ben voor een reden naar jullie gekomen maar begin er toch al serieus spijt ban te krijgen 😩
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Bij mij heeft het 1,5week geduurd eer het in orde was. Heb 7-8verschillende mensen san de lijn gehad en pas de laatste heeft me goed geholpen... want bleek dat er nooit een aanvraag weg was gegaan naar mijn oude operator... hij heeft handmatig mijn aanvraag opnieuw gedaan en de dag erna was alles in orde... dus er zijn er een paar die die hun werk kennen maar de rest zit er maar voor spek en bonen bij 😒
Bij mij heeft het 1,5week geduurd eer het in orde was. Heb 7-8verschillende mensen san de lijn gehad en pas de laatste heeft me goed geholpen... want bleek dat er nooit een aanvraag weg was gegaan naar mijn oude operator... hij heeft handmatig mijn aanvraag opnieuw gedaan en de dag erna was alles in orde... dus er zijn er een paar die die hun werk kennen maar de rest zit er maar voor spek en bonen bij 😒
Hier idemdito reeds enkel malen gebeld naar klantendienst maar is dossiertje aanmaken en veel blablabla maar verder niets. Heb ze nog 24u gegeven om het in orde te brengen en anders zeg ik gans die boel op en stuur alles terug. Gebruik dan maar je easyswitch nummer....overstappen zonder problemen laat me niet lachen
Ook al contact via Facebook ? Ik weet dat het normaal ook in orde zou moeten komen via klantendienst nummer, maar heb de indruk dat deze mensen niet allemaal even goed opgeleid zijn...
Heb uiteindelijk 1 gsm-nummer in orde gekregen via facebook.
Hopelijk komt het ander vandaag nog in orde.
De kennis van de klantendienst is inderdaad heel slecht maar is bij alle operatoren zo.
Is jammer dat er veel mensen op die dienst zitten die amper nederlands spreken of verstaan