annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Behoud van nummer activatie

Topic gestart op: 26-12-18 21h31

Antwoorden: 11 antwoorden

Chelsea
Gewaardeerd verkenner

Behoud van nummer activatie

OPGELOST

Vanaf zaterdag 22/12 al aant het wachten tot mijn oude simkaart(telenet) gedeactiveerd wordt en nieuw simkaart (orange) geavtiveerd word, elke dag al naar de klantendienst gebeld met elke keer het antwoord:"het bolletje zit half groen dus word aan gewerkt" 

Vandaag naar orangewinkel geweest en ze zeide dat ze op antwoord van telenet aan het wachten waren,dan  zelf naar telenet gebeld die zeide dat de fout bij jullie zat..

Dus opnieuw naar orange gebeld uitgelegd wat telenet zei , in wacht gezet, dan kreeg ik het antwoord er is een dossier opgemaakt dus zou vandaag moeten worden geactiveerd..

Nu nog altijd niets? Kan er een oplossing gegeven worden? Ben het wel beu na 4 dagen (92 uur terwijl er werd gezegt 24 uur)

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Chelsea
Gewaardeerd verkenner

Ik heb het op de facebook pagina van orange gezet en toen was het binnen 2 uur inorde, momenteel nog wel problemen met mensen die mij willen bellen maar ze zoude er me  bezig zijn 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
patrick2
Wijze
Wijze

@Chelsea dat klinkt allemaal erg vervelend en wachten zo is ook niet fijn. Normaal gezien is een activatie binne de 48 uur en geen 24 uur daar is het ff een kleine fout. Nu kan een activering uitlopen dat kan aan de overdracht liggen bij Telenet en of Orange. U zegt dat u gebeld heeft en dat Telenet alles in orde gebracht heeft en dat Orange het moet oplossen. Het kan ook zijn dat Telenet u niet alles verteld en dat er daar iets mis loopt. Denk zelfs dat als ik uw nummer zou opzoeken waar u actief bent kom ik bij Telenet denk ik. Maar u heeft nog bereik via Telenet dus u kan bellen en sms'en dus zou wachten op de SMS dat uw nummer is overgezet  

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Chelsea
Gewaardeerd verkenner

Ja idd dat kan, orange zou een nieuwe aanvraag moeten doen volgens telenet.. ik bel morge naar allebij terug want na 4 dagen nog niets vind ik wel lang.. ik hoop dat het eindelijk opgelost geraakt.

Idd ik kan nog bellen en smsen met mijn telenetsimkaart maar als ik wil overstappen zou het toch binnen de tijd moeten zijn dat ze zeggen, we leven in 2018 met alle technologie die je kunt wensen dan kan de communicatie tussen de 2 providers en klant wel wat beter denk ik..

Maar dank u voor u antwoord

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Chelsea opgelost wordt het zeker. Maar om u nu helemaal zot te bellen zou ik op facebook messenger een bericht sturen en kijken die dat voor u na. Geef daar in privé bericht uw nummer en dan bekijken die dat. Bellen mag zeker maar daar geraakt een klant alleen.maar gefrustreerder van omdat men op de klantendienst altijd iemand anders aan de lijn krijgt en moet u uw verhaal elke keer opnieuw doen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Chelsea
Gewaardeerd verkenner

Kan ik idd doen

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Chelsea  schreef:

Kan ik idd doen


En, heb je al van één van de twee een voldoende antwoord gekregen of is het misschien zelfs al in orde intussen?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen