Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-12-18 21h31
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vanaf zaterdag 22/12 al aant het wachten tot mijn oude simkaart(telenet) gedeactiveerd wordt en nieuw simkaart (orange) geavtiveerd word, elke dag al naar de klantendienst gebeld met elke keer het antwoord:"het bolletje zit half groen dus word aan gewerkt"
Vandaag naar orangewinkel geweest en ze zeide dat ze op antwoord van telenet aan het wachten waren,dan zelf naar telenet gebeld die zeide dat de fout bij jullie zat..
Dus opnieuw naar orange gebeld uitgelegd wat telenet zei , in wacht gezet, dan kreeg ik het antwoord er is een dossier opgemaakt dus zou vandaag moeten worden geactiveerd..
Nu nog altijd niets? Kan er een oplossing gegeven worden? Ben het wel beu na 4 dagen (92 uur terwijl er werd gezegt 24 uur)
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb het op de facebook pagina van orange gezet en toen was het binnen 2 uur inorde, momenteel nog wel problemen met mensen die mij willen bellen maar ze zoude er me bezig zijn
@Chelsea dat klinkt allemaal erg vervelend en wachten zo is ook niet fijn. Normaal gezien is een activatie binne de 48 uur en geen 24 uur daar is het ff een kleine fout. Nu kan een activering uitlopen dat kan aan de overdracht liggen bij Telenet en of Orange. U zegt dat u gebeld heeft en dat Telenet alles in orde gebracht heeft en dat Orange het moet oplossen. Het kan ook zijn dat Telenet u niet alles verteld en dat er daar iets mis loopt. Denk zelfs dat als ik uw nummer zou opzoeken waar u actief bent kom ik bij Telenet denk ik. Maar u heeft nog bereik via Telenet dus u kan bellen en sms'en dus zou wachten op de SMS dat uw nummer is overgezet
Ja idd dat kan, orange zou een nieuwe aanvraag moeten doen volgens telenet.. ik bel morge naar allebij terug want na 4 dagen nog niets vind ik wel lang.. ik hoop dat het eindelijk opgelost geraakt.
Idd ik kan nog bellen en smsen met mijn telenetsimkaart maar als ik wil overstappen zou het toch binnen de tijd moeten zijn dat ze zeggen, we leven in 2018 met alle technologie die je kunt wensen dan kan de communicatie tussen de 2 providers en klant wel wat beter denk ik..
Maar dank u voor u antwoord
@Chelsea opgelost wordt het zeker. Maar om u nu helemaal zot te bellen zou ik op facebook messenger een bericht sturen en kijken die dat voor u na. Geef daar in privé bericht uw nummer en dan bekijken die dat. Bellen mag zeker maar daar geraakt een klant alleen.maar gefrustreerder van omdat men op de klantendienst altijd iemand anders aan de lijn krijgt en moet u uw verhaal elke keer opnieuw doen.
Kan ik idd doen
@Chelsea schreef:Kan ik idd doen
En, heb je al van één van de twee een voldoende antwoord gekregen of is het misschien zelfs al in orde intussen?