annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe klant, maar geen mobiele data?

Topic gestart op: 13-12-18 16h02

Antwoorden: 20 antwoorden

Daphné
Gewaardeerd verkenner

Nieuwe klant, maar geen mobiele data?

OPGELOST

Ik ben sinds gisteren nieuwe klant bij orange.
Ik kreeg vandaag de melding dat ik mijn SIM-kaart moest activeren. Ik heb dit gedaan, alles werkt perfect (sms en telefoon), maar ik kan geen gebruik maken van de mobiele data. Het 4G-logootje verschijnt altijd heel even kort bovenaan in de balk, maar verdwijnt ook weer heel snel. Ik heb al handmatig alles juist ingevoerd.

Hoe moet ik dit oplossen?

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous perfect dus mag toch stellen weer een tevreden klant , probleem is opgelost ! 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

20 ANTWOORDEN 20
Daphné
Gewaardeerd verkenner

Het probleem is bij mij vanzelf opgelost geraakt. Waarschijnlijk had ik dus gewoon niet genoeg geduld.

Bedankt voor de hulp 😁

patrick2
Wijze
Wijze

@Daphné en @Redje hebben jullie de APN instellingen nagezien? Deze kan u vinden bij uw instellingen van de gsm 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Redje
Aspirant verkenner

Ja alles staat goed ingesteld

Op mworld.be

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Redje oké perfect en de gsm ook even herstart? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen