annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Niet bereikbaar door Proximusnummers

Topic gestart op: 14-12-18 16h34

Antwoorden: 1 antwoord

Dennis37
Aspirant verkenner

Niet bereikbaar door Proximusnummers

OPGELOST

Middag,

ik ben nu sinds een kleine maand klant bij Orange maar ben niet bereikbaar door alle vaste en mobiele nummers die via Proximus bellen. Dit is zowel bij mij als bij mijn vrouw...bij de zoon die ook is overgeschakeld is er geen probleem....kan dit opgelost worden? Alvast bedankt.

groetjes Dennis 

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Dennis37 vervelende situatie die u heeft . Als u naar de Proximus nummers belt krijgt u dan wel aansluiting ? In dit geval is het beste met de klantendienst contact op te nemen. Ook een paar van de betrokken nummers door geven . In dat geval wordt er een ticket opgemaakt met de betrokken nummers en wordt er door de betrokken providers gekeken waar de oorzaak ligt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@Dennis37 vervelende situatie die u heeft . Als u naar de Proximus nummers belt krijgt u dan wel aansluiting ? In dit geval is het beste met de klantendienst contact op te nemen. Ook een paar van de betrokken nummers door geven . In dat geval wordt er een ticket opgemaakt met de betrokken nummers en wordt er door de betrokken providers gekeken waar de oorzaak ligt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen