Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-12-18 16h34
Antwoorden: 1 antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Middag,
ik ben nu sinds een kleine maand klant bij Orange maar ben niet bereikbaar door alle vaste en mobiele nummers die via Proximus bellen. Dit is zowel bij mij als bij mijn vrouw...bij de zoon die ook is overgeschakeld is er geen probleem....kan dit opgelost worden? Alvast bedankt.
groetjes Dennis
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Dennis37 vervelende situatie die u heeft . Als u naar de Proximus nummers belt krijgt u dan wel aansluiting ? In dit geval is het beste met de klantendienst contact op te nemen. Ook een paar van de betrokken nummers door geven . In dat geval wordt er een ticket opgemaakt met de betrokken nummers en wordt er door de betrokken providers gekeken waar de oorzaak ligt.
@Dennis37 vervelende situatie die u heeft . Als u naar de Proximus nummers belt krijgt u dan wel aansluiting ? In dit geval is het beste met de klantendienst contact op te nemen. Ook een paar van de betrokken nummers door geven . In dat geval wordt er een ticket opgemaakt met de betrokken nummers en wordt er door de betrokken providers gekeken waar de oorzaak ligt.