Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-06-18 12h19
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Zonet een SMS ontvangen dat ik buiten mijn bundel aan het verbruiken ben.
Als ik mijn data check via de app zie ik dat ik nog nergens aan mij limiet zit. Helpdesk bellen of probleem **bleep**en
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Als ik mijn data check via de app zie ik dat ik nog nergens aan mij limiet zit. Helpdesk bellen of probleem **bleep**en
Ugh! @kloon
€0.70 is het bedrag dat we aanrekenen voor een sms naar een buitenlands nummer. De klantendienst kan je zeggen naar welk nummer die sms'en is verzonden.
Totem
Ugh! @kloon
€0.70 is het bedrag dat we aanrekenen voor een sms naar een buitenlands nummer. De klantendienst kan je zeggen naar welk nummer die sms'en is verzonden.
Totem
Kloon,
Als u een iphone gebruikt en u maakt elke keer connectie met i-masage dan rekent apple u die kosten aan. Voor elke sms die u maakt en verstuurd naar een andere iphone gebruik zal deze als i-massage verstuurd worden. Beste is dat u i-massage uit laat zodat u deze kosten niet meer aangerekend zullen worden.