annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer simkaart insteken bij nieuw abonnement?

Topic gestart op: 15-02-19 10h16

Antwoorden: 1 antwoord

anso
Rekruut scout

Wanneer simkaart insteken bij nieuw abonnement?

OPGELOST

Hallo, ik heb daarnet een sms gekregend dat als ik mijn gsm uitschakel mijn netwerk gaat wegvallen en binnen de 30min mijn nieuwe Orange sim kaart moet insteken. Ik ben tot morgen niet thuis en kan dus ook niet die nieuwe sim erin steken. Ik heb gehoord dat op een gegeven moment je netwerk vanzelf gaat wegvallen als je te lang wacht met je gsm uit te zetten, moet je dan nog altijd binnen de 30 min de nieuwe sim kaart erin steken? 

Mvg 

 

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@anso als u omschakeld van provider en u bent niet thuis met de nieuwe simkaart of u heeft de nieuwe simkaart niet mee dan gaat uw signaal bij de oude provider zo ie zo weg vallen. Dan gaat u dus niet bereikbaar zijn , u kan morgen of overmorgen wanneer u terug thuis komt de simkaart in het toestel steken. Dus eigenlijk zit u een dag zonder gsm. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@anso als u omschakeld van provider en u bent niet thuis met de nieuwe simkaart of u heeft de nieuwe simkaart niet mee dan gaat uw signaal bij de oude provider zo ie zo weg vallen. Dan gaat u dus niet bereikbaar zijn , u kan morgen of overmorgen wanneer u terug thuis komt de simkaart in het toestel steken. Dus eigenlijk zit u een dag zonder gsm. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen