annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

€4.99 per week aangerekend door Content Trend platform

Topic gestart op: 11-11-22 19h04

Antwoorden: 4 antwoorden

Judith601
Aspirant verkenner

€4.99 per week aangerekend door Content Trend platform

OPGELOST

Help! Ik vond mijn de kosten buiten mijn bundel zo hoog de laatste tijd, en toen ik mijn factuur checkte zag ik dat er tussen betalingen voor parkeren meerdere keren per maand €4,99 wordt aangerekend door Content Trend platform. Ik weet niet om welke dienst dit gaat, wel dat ze me al enorm veel geld afhandig hebben gemaakt de laatste maanden 😞 Gewoon verschrikkelijk! Maar nu weet ik dus ook niet hoe dit stop te zetten! Iemand advies?? 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Judith601 

Heb je al eens gezocht naar de website ? Heb eens gekeken voor je ( wat je ook makkelijk zelf kan natuurlijk ) en ik kwam op deze site uit , en dat is de officiele website.

Wat het precies heb ik ook geen idee van en een oplossing om het stop te zetten staat daar niet tussen. 

Als ik verder zoek , want dat heb ik ook al gedaan , zou het ook kunnen gaan om spelletjes. 

Al met al je hebt je ergens op geabonneerd of iemand van uit je gezin ( geen idee hoeveel abonnementen je hebt). 

Hier heb je al vast een beschrijving wat het is en hoe je er aan bent geraakt , zelfs het gedeelte waarom je aangerekend wordt terwijl je die dienst niet hebt genomen ( dat is bij iedereen zo die altijd door klikt als ze iets installeren maar niet lezen ). En dat zou dan ook je volgende vraag zijn of opmerking , ik heb me er niet op ingeschreven of geabonneerd. 

Scherm­afbeelding 2022-11-11 om 20.45.24.png

Zoals je kan lezen is het geen simpele weg , het is niet even een sms sturen en je bent er vanaf. Maar dan moet dit wel het juiste zijn wat ik heb gevonden want ik vindt eigenlijk best veel. Houd er ook al vast rekening mee dat. je er niet zo maar vanaf bent , lees hier iemand een opmerking bij Test-aankoop met hetzelfde probleem. 

Lees dit ook eens door want hier op de Tribe , enkel de franse kant , heeft nog iemand dezelfde opmerking gemaakt. Lees goed wat er staat want het komt er allemaal op neer dat je via multimedia aankopen dit hebt geactiveerd , online iets gekocht en betaald het via de factuur van Orange. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Judith601
Aspirant verkenner

Héél erg bedankt, Patrick! Ik vond zelf deze website niet meteen terug toen ik zocht op content Trend platform. Ik ben nu terug gaan zoeken in mijn sms'en en het ergste is nog: de bevestiging van deze 'dienst' voor 4.99 PER WEEK is een sms die als spam werd behandeld dus ik heb die niet eens gezien!! Ik ben heel erg boos. Ik kan niet eens weten hoe dit precies gekomen is, waar ik dan op geklikt heb of zo, het kan dus ook perfect opnieuw gebeuren. En het is echt veel geld dat ik kwijt ben. Ik keek mijn facturen nauwelijks na ... Dat is dan weer mijn eigen schuld natuurlijk. Ongelooflijk dat dit gebeurt. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Judith601 

Weet nu niet wat je precies gedaan hebt natuurlijk maar dit soort verborgen dingen zijn meestal bij spelletjes of dergelijke verstopt. Vroeger kon je ringtones downloaden , nu nog maar de tijden zijn veranderd naar apps die waren er vroeger minder tot niet , en als je dan klikte en klikte dan was er ergens in de kleine letters abonneer je op onze dienst en betaal xxx € per week. Dus je kreeg je belten maar zonder te beseffen had je ook een abonnement op een bepaalde dienst. 

Nu zijn deze dingen ook verstopt hoor meestal in apps voor spelletjes , en vooral die apps waar jij en ik en de meeste niet voor willen betalen. Maar ze zijn slim en bouwen het ergens tussen , wetende dat een klant toch klikt , en hopla je hebt het aan je been. 

Daarom ook het advies als je iets download en je ziet ergens bepaalde dingen staan lees het na voor je verder gaat. Want voor je het weet heb je het aan je been en je bent vertrokken voor betalingen. Die mensen steenrijk en jij straatarm aan het einde. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Judith601
Aspirant verkenner

Ik heb dus nu trouwens wel kunnen stopzetten doordat ik die sms'en heb teruggevonden. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Judith601 

Heb je al eens gezocht naar de website ? Heb eens gekeken voor je ( wat je ook makkelijk zelf kan natuurlijk ) en ik kwam op deze site uit , en dat is de officiele website.

Wat het precies heb ik ook geen idee van en een oplossing om het stop te zetten staat daar niet tussen. 

Als ik verder zoek , want dat heb ik ook al gedaan , zou het ook kunnen gaan om spelletjes. 

Al met al je hebt je ergens op geabonneerd of iemand van uit je gezin ( geen idee hoeveel abonnementen je hebt). 

Hier heb je al vast een beschrijving wat het is en hoe je er aan bent geraakt , zelfs het gedeelte waarom je aangerekend wordt terwijl je die dienst niet hebt genomen ( dat is bij iedereen zo die altijd door klikt als ze iets installeren maar niet lezen ). En dat zou dan ook je volgende vraag zijn of opmerking , ik heb me er niet op ingeschreven of geabonneerd. 

Scherm­afbeelding 2022-11-11 om 20.45.24.png

Zoals je kan lezen is het geen simpele weg , het is niet even een sms sturen en je bent er vanaf. Maar dan moet dit wel het juiste zijn wat ik heb gevonden want ik vindt eigenlijk best veel. Houd er ook al vast rekening mee dat. je er niet zo maar vanaf bent , lees hier iemand een opmerking bij Test-aankoop met hetzelfde probleem. 

Lees dit ook eens door want hier op de Tribe , enkel de franse kant , heeft nog iemand dezelfde opmerking gemaakt. Lees goed wat er staat want het komt er allemaal op neer dat je via multimedia aankopen dit hebt geactiveerd , online iets gekocht en betaald het via de factuur van Orange. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen