annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

4G valt weg in het buitenland

Topic gestart op: 17-03-22 12h21

Antwoorden: 4 antwoorden

Rutje
Gewaardeerd verkenner

4G valt weg in het buitenland

OPGELOST

Als ik Belgie verlaat naar Nederland valt mijn 4G weg? En worden er roming kosten aangerekend als ik deze start.Wat kan ik doen om mijn 4G te gebruiken in het buitenland.

Alvast bedankt.

M.V.G.

Rudi

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Rutje 

Als jij je 4G opzet en je gaat de grens over dan gaat het automatisch een overschakeling naar een NL provider. Je dient wel in je instellingen natuurlijk roaming aan te zetten anders zul je geen 4G kunnen gebruiken. 

Je moet er niet voor betalen het zal dus van je eigen bundel afgaan wat je hebt. Maar kijk wel wat je doet in het buitenland. Als je namelijk vele filmpjes gaat bekijken kan je verbruik al wel aardig oplopen maar voor enkel wat opzoek werk of een email te lezen en whatsapp berichtje en zo is het een normaal verbruik. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Yas
Rekruut scout

Jij moet inderdaad uw gsm bij instellingen op data roaming zetten. Normaal gezien moet het dat wel lukken.

tiffany
Aspirant verkenner

Je gsm gaan automatisch op roaming maar je betaald niet extra wand de roaming binnen de EU is afgeschaft

Rutje
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor de info

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Rutje 

Als jij je 4G opzet en je gaat de grens over dan gaat het automatisch een overschakeling naar een NL provider. Je dient wel in je instellingen natuurlijk roaming aan te zetten anders zul je geen 4G kunnen gebruiken. 

Je moet er niet voor betalen het zal dus van je eigen bundel afgaan wat je hebt. Maar kijk wel wat je doet in het buitenland. Als je namelijk vele filmpjes gaat bekijken kan je verbruik al wel aardig oplopen maar voor enkel wat opzoek werk of een email te lezen en whatsapp berichtje en zo is het een normaal verbruik. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen