annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verbruik in het buitenland

Topic gestart op: 30-08-23 16h01

Antwoorden: 5 antwoorden

VicterV
Rekruut scout

Verbruik in het buitenland

OPGELOST

Ik ben op reis in Griekenland, dicht bij de Albanese grens. Nooit een melding gekregen dat ik op Albanese netwerk zat, toch plots €450 boven mobiel data abonnement. Hoe onderneem ik stappen?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@VicterV 

Over welke stappen heb je het precies ? 

Als je naar het buitenland gaat en je weet dat je ongeveer aan een landsgrens gaat zitten altijd goed controleren dat je toestel verbinding maakt met de provider in jou vakantie land. Je hebt soms dat je toestel geen verbinding maakt met de provider in dat land omdat een andere sterker is dan waar je bent. Maar dat kan kosten met zich mee brengen want die landen zitten niet altijd in de EU. 

Beste wat je doet is dus handmatig een provider zoeken in je land en daar verbinding mee maken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
stephaniebossuy
Rekruut scout

Kan je ergens bij orange een herlaadkaart aanvragen voor het buitenland?

0 pluimen
YannickV
Moderator
Moderator

Hey Stephanie, Orange heeft geen herlaadkaarten specifiek voor het buitenland. Wel heeft Orange bundels die geactiveerd kunnen worden voor het buitenland.

0 pluimen
Koenziona
Gewaardeerd verkenner

Je kan via de app normaal gesproken ook data travel control raadplegen die je normaal gesproken behoed van te veel extra kosten te maken 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@VicterV  goedenavond,

dat is een heel bedrag zeg!

Voor ons Belgen blijft het een onaangename kwestie.

Je kan hier eens lezen gaan of hier , klik op de blauwe hier.

Fijne avond.

 

Tag2023.jpg

 

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen