Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-02-22 17h07
Antwoorden: 10 antwoorden
Ugh allemaal!
Totem heeft groot nieuws dat zeker voor opschudding zal zorgen in de gemeenschap...
5G is nu beschikbaar! 😊
Er zijn de afgelopen 20 jaar meer dan 20.000 studies verricht naar het effect van elektromagnetische golven op de gezondheid, waarvan geen enkel een echt effect heeft aangetoond. Bovendien zijn er geen medische studies die een negatief effect van 5G op de gezondheid aantonen.
Het is interessant om op te merken dat de lancering van 5G zal plaatsvinden op frequentiebanden die al tientallen jaren worden gebruikt door technologieën zoals tv, radio en wifi. Er zijn dus geen verrassingen hier.
Vergeet ook niet dat de Belgische regelgeving inzake emissienormen (het toegestane emissieniveau van antennes) tot de strengste ter wereld behoort. Het is tientallen malen strenger dan de aanbevelingen van de Wereldgezondheidsorganisatie.
Orange Belgium leeft ook alle regels en reglementeringen na en zal dit blijven doen bij de lancering van elke nieuwe technologie.
Voor meer informatie kan je terecht op de speciale pagina van Agoria, de Belgische federatie van de technologiesector.
Totem hoopt zijn hele stam op de best mogelijke manier te hebben geïnformeerd 😊
Aarzel niet als je vragen hebt!
Totem wenst de gemeenschap een geweldige dag, in alle interactiviteit.
Totem
Wel jammer dat voor iPhone dit pas bij de volgende iOS update actief zal worden vermits deze pas ergens in maart zal uitkomen naar vermits ze nog maar aan de beta 2 zijn. Hopelijk komt dit gewoon sneller uit met een netwerk update van het profiel op de iphone.
Amai ! en dat op alle Go tariefplannen , das echt knap ! En zeggen dat je bij Proximus dit enkel hebt bij hun 2 duurste tariefplannen !
Orange is zeer goed bezig !!
Nu nog tariefplan met onbeperkt mobiel internet en we zijn er !
Groeten,
bigMODDER
@Anonymous schreef:
Amai ! en dat op alle Go tariefplannen , das echt knap ! En zeggen dat je bij Proximus dit enkel hebt bij hun 2 duurste tariefplannen !
Orange is zeer goed bezig !!
Nu nog tariefplan met onbeperkt mobiel internet en we zijn er !
Groeten,
bigMODDER
Dank u !! 😄
@Anonymous @Totem @@En ik maar wachten om een nieuwe gsm te kopen met 5G omdat ik dacht meer te moeten betalen . Ferm goed van Orange dan wacht ik ook niet langer meer met dat flut gsm van mij waar de batterij altijd plat van valt . Zal eens kijken of ik in de shop geen nieuwe kan aan schaffen .
Tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 : Ik zou nog wachten , 5G is echt nog niet wat het moet zijn , en het is nog maar het begin , eer je op jouw plaats 5G zult beschikbaar hebben dan heb je terug nieuwe smartphone nodig , dus mijn raad is wacht nog .
Groeten,
bigMODDER
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |