annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

5G is klaar om ontdekt te worden!

Topic gestart op: 11-02-22 17h07

Antwoorden: 10 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

5G is klaar om ontdekt te worden!

Ugh allemaal!

Totem heeft groot nieuws dat zeker voor opschudding zal zorgen in de gemeenschap...

5G is nu beschikbaar! 😊

Wat praktische informatie

 

  1. Voorlopig gaat het over een Soft Launch! Wij zijn dus bezig met een pilot project dat eerst in de stad Antwerpen zal worden uitgevoerd.

 

  1. Het plan is om vervolgens 5G te activeren in Gent, aan de kust, Brugge en Leuven. Totem weet nog niet precies wanneer het zal gebeuren.

 

  1. Om 5G te kunnen ontdekken met je telefoon, zijn er een paar dingen die je moet doen afhankelijk van het merk van je telefoon: Samsung-telefoons moeten geüpdatet worden, Xiaomi-telefoons zijn al klaar voor 5G. Voor de iPhones zal er een update beschikbaar zijn in de volgende iOS-update.

 

  1. Je vindt de lijst met alle compatibele toestellen op onze website. Let op: alle 5G-modellen moeten gecertificeerd zijn voor het Orange-netwerk.

 

  1. 5G is beschikbaar voor al onze Go-abonnees.

 

  1. 5G zal niet beschikbaar zijn op prepaid tariefplannen.

 

Wat zijn de voordelen van 5G?

 

  1. Sneller netwerk: tot 3x sneller dan 4G. Dit betekent dat je snelheden kan bereiken die dicht bij glasvezel liggen. Een pluspunt voor videostreaming en nieuwe, technologische ervaringen!

 

  1. Onmiddellijke reactie, wat betekent minder wachttijd... Zeer nuttig voor machines die op afstand worden bediend!

 

  1. Uitstekende connectiviteit. Zelfs op drukke plaatsen waar je veel aangesloten apparaten tegelijkertijd vindt.

 

  1. Toegang tot nieuwe ervaringen!  5G biedt kansen voor nieuwe opkomende technologieën zoals gaming, virtual reality (VR) en augmented reality (AR), die dankzij 5G voor iedereen toegankelijk zullen zijn.

 

Zijn er risico’s voor de gezondheid?

 

Er zijn de afgelopen 20 jaar meer dan 20.000 studies verricht naar het effect van elektromagnetische golven op de gezondheid, waarvan geen enkel een echt effect heeft aangetoond. Bovendien zijn er geen medische studies die een negatief effect van 5G op de gezondheid aantonen.

Het is interessant om op te merken dat de lancering van 5G zal plaatsvinden op frequentiebanden die al tientallen jaren worden gebruikt door technologieën zoals tv, radio en wifi. Er zijn dus geen verrassingen hier.

Vergeet ook niet dat de Belgische regelgeving inzake emissienormen (het toegestane emissieniveau van antennes) tot de strengste ter wereld behoort. Het is tientallen malen strenger dan de aanbevelingen van de Wereldgezondheidsorganisatie.

Orange Belgium leeft ook alle regels en reglementeringen na en zal dit blijven doen bij de lancering van elke nieuwe technologie.

Voor meer informatie kan je terecht op de speciale pagina van Agoria, de Belgische federatie van de technologiesector.

 

Totem hoopt zijn hele stam op de best mogelijke manier te hebben geïnformeerd 😊

Aarzel niet als je vragen hebt!

 

Totem wenst de gemeenschap een geweldige dag, in alle interactiviteit.

Totem

Totem_0-1644595385470.png

 

Labels (1)
  • 5G

10 ANTWOORDEN 10
Data_w
Ervaren verkenner

Wel jammer dat voor iPhone dit pas bij de volgende iOS update actief zal worden vermits deze pas ergens in maart zal uitkomen naar vermits ze nog maar aan de beta 2 zijn. Hopelijk komt dit gewoon sneller uit met een netwerk update van het profiel op de iphone.

Anonymous
Niet van toepassing

Amai ! en dat op alle Go tariefplannen , das echt knap ! En zeggen dat je bij Proximus dit enkel hebt bij hun 2 duurste tariefplannen !

Orange is zeer goed bezig !!

Nu nog tariefplan met onbeperkt mobiel internet en we zijn er !

 

Groeten,

bigMODDER

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Anonymous  schreef:

Amai ! en dat op alle Go tariefplannen , das echt knap ! En zeggen dat je bij Proximus dit enkel hebt bij hun 2 duurste tariefplannen !

Orange is zeer goed bezig !!

Nu nog tariefplan met onbeperkt mobiel internet en we zijn er !

 

Groeten,

bigMODDER


Dank u !! 😄

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous @Totem @@En ik maar wachten om een nieuwe gsm te kopen met 5G omdat ik dacht meer te moeten betalen . Ferm goed van Orange dan wacht ik ook niet langer meer met dat flut gsm van mij waar de batterij altijd plat van valt . Zal eens kijken of ik in de shop geen nieuwe kan aan schaffen .  
Tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Anonymous
Niet van toepassing

@Tinneke2 : Ik zou nog wachten , 5G is echt nog niet wat het moet zijn , en het is nog maar het begin , eer je op jouw plaats 5G zult beschikbaar hebben dan heb je terug nieuwe smartphone nodig , dus mijn raad is wacht nog .

 

Groeten,

bigMODDER

Leden met de meeste pluimen