Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-06-24 11h35
Antwoorden: 7 antwoorden
In 9000 Gent, omgeving UZ Gent zijn er constant 5G storingen.
4G (LTE) is geen probleem als ik deze bewust aanzet in de instellingen van Samsung A54.
Als ik 5G en automatisch selecteer, werkt het even en word ik van het netwerk gewoon gegooid zonder enige waarschuwing met 0% connectiviteit. Deze situatie is al maanden bezig met gevolg dat ik dus gewoon op 4G (LTE) alles laat staan.
Waarom bestaat er dan de 5G optie?
Er wordt niet terug geschakeld naar 4G omdat de phone niet doorheeft dat 5G niets ontvangt.
Volgens de diagnostics op de phone is de 5g verbinding in orde.
Deze morgen op mijn werk plots ook geen 5G meer op tientallen toestellen.
Als het aan de phone ligt, kan de systeemcache wissen een oplossing zijn. Maar in dit geval is Orange de oorzaak...
@ApachePierre daar kan ik je echt géén antwoord op geven.
Ligt het niet aan je toestel?
@ApachePierre een goedemiddag,
dan zal dat zijn dat het nog niet helemaal klaar is daar.
https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-netwerk/dekkingskaart
Succes.