Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-01-21 10h33
Antwoorden: 5 antwoorden
4 dagen geleden m'n abonnement op Orange gezet, ik kwam van proximus. Nog steeds is mn nummer niet geactiveerd, de status blijft op 'in behandeling' staan. Nochtans zou het à la limite 48 uur duren. Al in 2 orange winkels geweest en aan telefoon gehangen met de klantendienst, mr iedereen houdt z'n paraplu op en kan me niet helpen. Ik word er stilaan ambetant van en wil een dringende fix.
Een nummeroverdracht kan langer dan 48 uur duren die 48 uur is een indicatie die ze meegeven. Het ligt er maar net aan hoeveel aanvragen er lopende zijn want niet iedereen kan gelijktijdig geactiveerd worden.
Zolang je bereik hebt met Proximus ben je bereikbaar voor spraak en sms en mobiele data. je krijgt ook vanzelf een sms als de overdracht opgestart is. Kan zijn dat je deze sms al gekregen hebt dan dien je te wachten tot je Proximus netwerk weg valt.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |