- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Activering simkaart
Hallo,
Ik ben sedert deze week nieuwe klant van Orange en heb vandaag onze simkaarten (mijn echtgenote en ikzelf).
De activatie via de pc van mijn simkaart lukt niet en ik krijg telkens de melding" Sorry, we kunnen je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken.Ben reeds ganse dag aan de telefoon naar de klantendienst, maar niemand schijnt mij te kunnen helpen? Intussen is mijn verbinding met onze vorige provider Telenet nu verbroken en heb ik geen telefoon meer.
Is dit ons welkomstgeschenk. Weet er iemand waar ik terecht kan want in de Orange shop kunnen ze me ook niet helpen.
Groeten, jowantje
Dit bericht heb ik gemaakt uit naam van @jowantje. Het is ook weer een bericht wat gepost kan worden op de Tribe. Hopende dat er Tribers zijn die kunnen helpen aan een oplossing.
@jowantje gelieve dus dan ook af te wachten hier op een oplossing en ook hier te antwoorden op de Tribe in het algemeen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik zie hier dat er in sep 2020 al problemen waren met de activering nieuwe simkaarten via online bestelling.
Wel, we zijn nu 2022 en heb sedert gisteren nieuwe simkaart en nog steeds hetzelfde probleem.
Kan sum niet activeren. Info nakijken.
Ben nog niet **bleep**, dus alle info klopt.
Wat nu???
Dank
Vincent
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hallo @20-100VER,
Welkom op Tribe! Zoals je het zelf ook kan zien, is het een oud bericht van 2020.
Je neemt hiervoor best eens contact op met de webcare stamleden van Orange via "Socialmediakanalen"
Groetjes,
Mustafa
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hier hetzelfde probleem, 1 kaartje kunnen activeren en het andere krijg ik foutmelding.
Probeer al een hele tijd contact op te nemen met de klantendienst maar geen resultaat.
Cynthia
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Cynthia82 goedemorgen,
eerst voor jou ....................
Om op je vraag een antwoordje te geven,
neem even contact op via FB -
https://www.facebook.com/OrangeBelgium/
vervolgens doe je daar even een
Messenger berichtje kan even duren maar je word wel geholpen.
Succes.
