annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activering simkaart

Topic gestart op: 09-09-20 17h00

Antwoorden: 7 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Activering simkaart

Hallo, 

Ik ben sedert deze week nieuwe klant van Orange en heb vandaag onze simkaarten (mijn echtgenote en ikzelf).

De activatie via de pc van mijn simkaart lukt niet en ik krijg telkens de melding" Sorry, we kunnen je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken.Ben reeds ganse dag aan de telefoon naar de klantendienst, maar niemand schijnt mij te kunnen helpen? Intussen is mijn verbinding met onze vorige provider Telenet nu verbroken en heb ik geen telefoon meer.

Is dit ons welkomstgeschenk. Weet er iemand waar ik terecht kan want in de Orange shop kunnen ze me ook niet helpen.

Groeten, jowantje

 

Dit bericht heb ik gemaakt uit naam van @jowantje.  Het is ook weer een bericht wat gepost kan worden op de Tribe. Hopende dat er Tribers zijn die kunnen helpen aan een oplossing. 

@jowantje  gelieve dus dan ook af te wachten hier op een oplossing  en ook hier te antwoorden op de Tribe in het algemeen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
7 ANTWOORDEN 7
Cynthia82
Aspirant verkenner

Hey, bedankt maar is in orde ondertussen 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Cynthia82  goedemorgen,

bedankt voor je antwoordje.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
jowantje
Ervaren verkenner

Hallo,

De activering van mijn simkaart is intussen gebeurd, en dit na een telefoon naar de vorige provider Telenet.

Zij waren niet de schuldige was hun antwoord, maar na vijf minuten was mijn simkaart geactiveerd??

Anderhalve dag bellen en bezoek aan Orange shop gaf geen resultaat!

Wat is er voorgevallen, niemand geeft daarop antwoord.

Groetjes,

Jowantje

Leden met de meeste pluimen