Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-09-20 17h00
Antwoorden: 7 antwoorden
Hallo,
Ik ben sedert deze week nieuwe klant van Orange en heb vandaag onze simkaarten (mijn echtgenote en ikzelf).
De activatie via de pc van mijn simkaart lukt niet en ik krijg telkens de melding" Sorry, we kunnen je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken.Ben reeds ganse dag aan de telefoon naar de klantendienst, maar niemand schijnt mij te kunnen helpen? Intussen is mijn verbinding met onze vorige provider Telenet nu verbroken en heb ik geen telefoon meer.
Is dit ons welkomstgeschenk. Weet er iemand waar ik terecht kan want in de Orange shop kunnen ze me ook niet helpen.
Groeten, jowantje
Dit bericht heb ik gemaakt uit naam van @jowantje. Het is ook weer een bericht wat gepost kan worden op de Tribe. Hopende dat er Tribers zijn die kunnen helpen aan een oplossing.
@jowantje gelieve dus dan ook af te wachten hier op een oplossing en ook hier te antwoorden op de Tribe in het algemeen.
Hey, bedankt maar is in orde ondertussen
@Cynthia82 goedemorgen,
bedankt voor je antwoordje.
Hallo,
De activering van mijn simkaart is intussen gebeurd, en dit na een telefoon naar de vorige provider Telenet.
Zij waren niet de schuldige was hun antwoord, maar na vijf minuten was mijn simkaart geactiveerd??
Anderhalve dag bellen en bezoek aan Orange shop gaf geen resultaat!
Wat is er voorgevallen, niemand geeft daarop antwoord.
Groetjes,
Jowantje
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |