annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Afspraak tot activatie al 5 keer geannuleerd

Topic gestart op: 24-02-23 11h53

Antwoorden: 11 antwoorden

JH81
Gewaardeerd verkenner

Afspraak tot activatie al 5 keer geannuleerd

Bijzonder feit:

Na 14 jaar Orange klant, wil ik mijn nieuwe aansluiting geregeld zien van een nieuwe woonst. Het gaat om een nieuwbouw die nog door Telenet moet worden aangesloten, aangestuurd door Orange. 

ik heb al 5 afspraken gehad en steeds worden deze geannuleerd. 
Zeer ongemakkelijk en ik word via de klanten dienst van het kastje naar de muur gestuurd. 
intussen betaal ik mijn factuur correct maar kan niet genieten van de aangeboden diensten. 

waar kan ik terecht voor een oplossing? 

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
patrick2
Wijze
Wijze

@JH81 

En die heb ik over het hoofd gezien ( heb zelf wat jaren voor Telenet gewerkt ). 

Het is idd wel zo dat men in het systeem gekend dient te zijn en zeker bij een nieuwbouw. Dat moet allemaal doorgegeven worden en een aansluitbaar adres aangemaakt worden. Hier gaat een procedure aan vooraf en die is niet direct doorlopen jammer genoeg. ( ken die ervaring ).

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


JH81
Gewaardeerd verkenner

“dubbele reactie “

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen