Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-02-23 11h53
Antwoorden: 11 antwoorden
Bijzonder feit:
Na 14 jaar Orange klant, wil ik mijn nieuwe aansluiting geregeld zien van een nieuwe woonst. Het gaat om een nieuwbouw die nog door Telenet moet worden aangesloten, aangestuurd door Orange.
ik heb al 5 afspraken gehad en steeds worden deze geannuleerd.
Zeer ongemakkelijk en ik word via de klanten dienst van het kastje naar de muur gestuurd.
intussen betaal ik mijn factuur correct maar kan niet genieten van de aangeboden diensten.
waar kan ik terecht voor een oplossing?
Blijven hopen dan @JH81 Misschien is de aansluiting niet de oorzaak
Jammer genoeg kunnen wij die oplossing hier ook niet bieden.
In het verleden is het nog al een bod gekomen dat Telenet voor de Orange klanten minder hun nek uitsteken als hun eigen klanten ( wat ik ergens begrijp ).
Maar als alles klaar ligt en het hangt al in de paal klaar dan kan Orange eigenlijk gewoon verder want Orange kan en mag tegenwoordig ook die aansluitingen doen.
Wat is de reden van annulering ? want er zal niet zonder reden zomaar iets geannuleerd worden.
Wel,
niemand kan het mij zeggen. Ik word steeds doorgeschakeld met lange wachttijden en dan krijg ik opnieuw een operator die nergens vanaf weet.
ik zou gewoon heel erg graag een technieker zien.
En is er een verhuis aangevraagd ?
Want als ik het zo lees je nieuwe huis wil je aansluiten en waar je nu woont is een aansluiting. Je bent klant bij Orange dus je dient ook een verhuis door te geven heb je dat gedaan ? Misschien loopt het daarom mis aan de kant van Orange ? Het is een gok die ik nu doe maar kan zijn dat ze zeggen ik zie geen verhuis staan dus er is geen afspraak om iets te doen.
Ok,
ik heb nog even de klantendienst aan de lijn gehad en nu eindelijk iemand die mij kon zeggen waarom het nog niet is gelukt.
mijn perceel is nog niet gekend in de systemen van Telenet.
men heeft nu alle info doorgegeven aan Telenet (dat het adres juist is en er een kabel ligt).
Bedankt om mee te denken.