Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-02-23 11h53
Antwoorden: 11 antwoorden
Bijzonder feit:
Na 14 jaar Orange klant, wil ik mijn nieuwe aansluiting geregeld zien van een nieuwe woonst. Het gaat om een nieuwbouw die nog door Telenet moet worden aangesloten, aangestuurd door Orange.
ik heb al 5 afspraken gehad en steeds worden deze geannuleerd.
Zeer ongemakkelijk en ik word via de klanten dienst van het kastje naar de muur gestuurd.
intussen betaal ik mijn factuur correct maar kan niet genieten van de aangeboden diensten.
waar kan ik terecht voor een oplossing?
En die heb ik over het hoofd gezien ( heb zelf wat jaren voor Telenet gewerkt ).
Het is idd wel zo dat men in het systeem gekend dient te zijn en zeker bij een nieuwbouw. Dat moet allemaal doorgegeven worden en een aansluitbaar adres aangemaakt worden. Hier gaat een procedure aan vooraf en die is niet direct doorlopen jammer genoeg. ( ken die ervaring ).
“dubbele reactie “