Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-10-22 18h06
Antwoorden: 9 antwoorden
Ik heb vandaag voor de 1e keer mijn airbox 2 plus geprobeerd, maar er blijft de hele tijd "no network" op de display staan. Als ik verbind met de gegevens van de wifi krijg ik telkens de vraag om als admin in te loggen.
Deze zou door de technieker ingesteld en geactiveerd, maar hij doet niets (en zou aan m'n data gekoppeld zijn ).
Iemand een idee?
Klopt.. dat van Zutendaal 😉
Ik ben sinds een maand ongeveer klant bij Orange, en de technieker heeft alles geïnstalleerd, maar of de kaart ooit actief is geweest. Geen idee.. hij heeft vanalles op zijn computer gedaan om die sim kaart te linken aan m'n data. Maar het was de 1e keer dat ik hem aanzette.. de technieker zei dat hij alles geactiveerd had, maar dat het even zou duren, en dat die "no network" wel zou verdwijnen (niet dus 😀)
Ik kan wel inloggen op de admin pagina, dat is geen enkel probleem. Ik krijg gewoon geen mobiele data.
en wanneer heeft de technieker dat gedaan? Want het kan wel even duren vooraleer zo een kaart actief is 🙂
probeer anders eens in een gsm, pin ingeven, en dan zou deze data moeten hebben, als dat niet zo is, is de kaart niet actief, en ligt het niet aan het toestel...
4 weken geleden. Lijkt me straf dat het zo lang duurt.
Ik zal vanavond eens proberen het in een telefoon te steken
JA, dat lijkt me straf dan, misschien idd even in een gsm proberen, en kijken of hij daar wel iets geeft. Als dat niet zo is, even contact opnemen met de helpdesk 🙂 of via messenger. (Orange | Facebook)
Ik krijg 'SIM niet geregistreerd', dus de technieker heeft zijn werk niet zo heel goed gedaan. 1 minpuntje, voor de rest was het allemaal wel dik in orde.
Ik vrees dat ik eens contact moet opnemen met de helpdesk 😞