Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-04-23 19h49
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Mijn dochter krijgt sinds een aantal dagen anonieme oproepen. Als er opgenomen wordt, wordt er steeds gelachen en toegelegd. Kan ik op een of andere manier achterhalen wie dit is of ervoor zorgen dat dit ophoudt?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Harrytjen goedenavond.
Dit is heel erg maar ik denk dat daar weinig tegen te doen is. Maar je kan deze eens proberen. Ik geef je geen garantie hé. Open de 'Instellingen' en navigeer naar 'Geblokkeerde nummers'. Schakel vervolgens 'Onbekend' in. Je kunt hierna nog wel gebeld worden door nummers die niet in je contacten staan. Alleen anonieme nummers en niet-geïdentificeerde nummers worden geblokkeerd.
Succes.
Sorry dat ik nog niet reageerde. Dat is een goede oplossing van jou, maar ik zou natuurlijk graag weten wie er achter de telefoontjes zit en hoop dat dit misschien kan met die app. Als die niet het geval is, zal ik dit inderdaad aanpassen in haar instellingen. Bedankt voor jouw reactie.
@Harrytjen goedenavond.
Dit is heel erg maar ik denk dat daar weinig tegen te doen is. Maar je kan deze eens proberen. Ik geef je geen garantie hé. Open de 'Instellingen' en navigeer naar 'Geblokkeerde nummers'. Schakel vervolgens 'Onbekend' in. Je kunt hierna nog wel gebeld worden door nummers die niet in je contacten staan. Alleen anonieme nummers en niet-geïdentificeerde nummers worden geblokkeerd.
Succes.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
14 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |