Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-03-24 21h25
Antwoorden: 5 antwoorden
Hallo allemaal !
Momenteel nog klant bij Telenet, maar zou graag willen omschakelen naar orange. Echter heeft mijn vriendin een panische angst voor virussen. Bij Telenet wordt er iets geïnstalleerd op de modem om zo het thuis netwerk te beveiligen, verder hebben deze ook safespot. Ze voelt zich hierdoor een stuk beter/veiliger online.
Om toch te kunnen omschakelen naar orange, hebben jullie tips voor een goede antivirus ? Dit mag trouwens betalend zijn.
Alvast bedankt !
Zelfs met antivirus kun je nog "vuiligheid" binnenhalen. Je verstand gebruiken en je geraakt ook al heel ver!
Eens computerlessen volgen kan soms een beter effect hebben dan een antivirus. Ik bedoel hier niks verkeerd mee hoor, is enkel een tip ik geef.
Kleine tip ivm Norton, heel goed maar kan kostelijk zijn. Als je een abonnement neemt, zeg die jaarlijks op met als reden "te duur" en magie magie, je krijgt een mooie korting als je je abonnement verlengd 😉.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |