Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-05-20 20h01
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Heb een Iphone Se (2020) en normaal kan je *bellen via VoLTE* instellen. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat moet doen? Want ik kan het niet vinden, misschien doe ik iets fout?
Groetjes
Joery
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedenavond,
kijk hier eens als je wil?
https://support.apple.com/nl-be/HT203078
Succes.
Beste @Anonymous ,
Instellingen > Mobiel Netwerk > Mobiele abonnementen (primair of secundair) > Gesprekken en data > 4G VoLTE Uit/Aan.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
@Anonymous je kan eens kijken :
* instellingen
* telefoon
* bellen via wifi.
Moest dat niet zijn ga je naar : * instellingen - algemeen - over deze telefoon ( staat boven software update ) en dan kan je de instellingen van Orange binnen halen een update. Als je die niet hebt dan bel je met de klantendienst dan moeten ze dat activeren voor je op je simkaart. Of via het Webcare team die doen dat ook.
@Anonymous je kan eens kijken :
* instellingen
* telefoon
* bellen via wifi.
Moest dat niet zijn ga je naar : * instellingen - algemeen - over deze telefoon ( staat boven software update ) en dan kan je de instellingen van Orange binnen halen een update. Als je die niet hebt dan bel je met de klantendienst dan moeten ze dat activeren voor je op je simkaart. Of via het Webcare team die doen dat ook.
Dank u allen voor de hulp.
Het is me gelukt, om het in te schakelen.
Fijne avond!
Bedankt voor je antwoord!
Veel plezier ermee.
Ik heb een Oneplus 8 Pro (Android) met VoLTE en VoWifi (en 5G😁)
Ook al was mijn LG V30 compatibel met VoLTE en VoWifi, nooit symbooltje gezien. 😫
Hoe kan ik testen dat dit werkt? Settings staan aangeklikt. (mij in een bunker gaan begeven met Wifi?)
Ik krijg geen symbool nl. van VoLTE of VoWifi bovenaan scherm. Moet dit door Orange zelf geactiveerd worden nl.?
Ben al 6 jaar een gelukkige Orange Tempo Giga gebruiker.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |