Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-06-18 01h54
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sinds 08-06 beschikbaar ! Ik bezit volgens de Orange website een compatibel toestel (iPhone X) en een compatibel abonnement (Koala) en toch is de optie niet zichtbaar/beschikbaar in de instellingen ! Nog iemand ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
OPLOSSING :
Provider Update doen (iOS) :
- Instellingen / Algemeen / Info
- Enkele seconden wachten aldaar ! Als er update is verschijnt er een pop-up waarop je moet reageren om te updaten.
- Vervolgens : Instellingen / Telefoon / onder de hoofding 'Gesprekken' : Bellen via WiFi inschakelen
Heb ondertussen geprobeerd nogmaals een een update te te doen en ineens kreeg ik ' update van mobiele aanbieder' te zien en het was ineens tussen de instellingen te zien.
De instellingen zijn trouwens anders :
ga naar uw instellingen dan naar telefoon en vervolgens moet het daar tussen staan .
@patrick2 Bij mij nog steeds niet ! Welke update heb jij dan gedaan ?
Er circuleren inderdaad twee versies voor de instelling aan te passen : eentje via "Mobiel Netwerk" en eentje via "Telefoon" onder "instellingen".
Die onder "Telefoon" zou inderdaad de juiste moeten zijn !
OPLOSSING :
Provider Update doen (iOS) :
- Instellingen / Algemeen / Info
- Enkele seconden wachten aldaar ! Als er update is verschijnt er een pop-up waarop je moet reageren om te updaten.
- Vervolgens : Instellingen / Telefoon / onder de hoofding 'Gesprekken' : Bellen via WiFi inschakelen
Hier heb ik de laatste update maar dan nog lukt het niet. Krijg volgende melding:
Gebruiker | Aantal |
---|---|
15 | |
4 | |
2 | |
2 | |
1 |