Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-01-19 13h12
Antwoorden: 20 antwoorden
@shanavanh bel dan eens de nummer 5000 met uw GSM de klantendienst zoals @Cdt24801 heeft gezegd. Dan zullen deze er naar moeten kijken.
Heel fijn, ben al 10x steeds doorverbonden geweest maar niemand blijkt er iets van te weten. Sommige kennen deze optie op het mobiel niet eens >.< Morgen stap ik gewoon een Orange shop binnen.
@shanavanh toch eens proberen dan , kan u eens een screenshot sturen van het geen wat u ziet staan , kan me misschien verder helpen om u te helpen. Heb ook een iphone en het werkt hier moeiteloos. 1 ding kan zijn dat u geen internet heeft van Orange maar dat zal waarschijnlijk wel.
@shanavanh al geprobeerd met de ipnone ,
Instellingen -----> telefoon -----> bellen via wifi aanzetten
Als je alles juist hebt gedaan volgens de procedure en de instellingen staan juist, zou ik de klantendienst contacteren, zoals de boodschap eigenlijk zegt. Wie weet is er iets mis op hun niveau.