Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-10-24 15h34
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
Ik werd gecontacteerd door iemand, die me meldde dat ik hem zogezegd had opgebeld. Dit was niet het geval en staat ook niet in mijn belgeschiedenis op mijn toestel.
Is er een mogelijkheid om mijn belgeschiedenis na te gaan via Orange zelf? Mijn vermoeden is dat dit zou gaan om Caller ID Spoofing.
Er is ook nog altijd de optie dat dit gewoon een misverstand was, maar ik wel even voor de zekerheid verifiëren dat de call niet van mijn toestel afkomstig is.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Als het niet in je belgeschiedenis staat, zul je ook niet gebeld hebben. Voor abonnementen staan alle nrs die je gebeld hebt op de factuur. Herlaadkaart waarschijnlijk niet aan de orde
For what it's worth, voor dit nummer heb ik geen abonnement, maar gebruik ik een herlaadkaart
Als het niet in je belgeschiedenis staat, zul je ook niet gebeld hebben. Voor abonnementen staan alle nrs die je gebeld hebt op de factuur. Herlaadkaart waarschijnlijk niet aan de orde
Dankjewel, ik zal het zien als gewoon een misverstand van de andere persoon en het in de gaten houden. Als ik opgebeld wordt door anderen met een gelijkaardig verhaal, dan zal ik dit heropenen
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |