annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

powerline adapters orange

Topic gestart op: 09-10-24 14h11

Antwoorden: 3 antwoorden

louise_dp
Aspirant verkenner

powerline adapters orange

OPGELOST

Beste,

Mijn digibox geeft de laatste tijd steeds vaker de melding dat de verbinding met het internet verbroken is, om dan paar seconden/minuten nadien weer verbinding te maken.

Tijdens de installatie 3 tal jaren geleden werden door de technicus meteen ook twee powerline adapters geplaatst. Ik merk nu dat bij 1 van de adapters geen groene noch rode lichtjes meer branden. (ik vermoed dat hij stuk is?) de 2e dicht bij de tv heeft nog 1 groen lichtje (vlgs tekening op adapter zou dit willen zeggen dat hij nog aan staat. ) de andere twee lichtjes branden niet meer. Ook uit- en terug insteken van stekkers gaven geen oplossing.

Ik denk erover om twee nieuwe powerline adapters aan te kopen, maar als 'leek' vraag ik me af, welke en waar ik zulke dingen kan aanschaffen? Ik begreep al dat het niet gelijk welke ok zouden zijn?

Graag jullie hulp/ tips (zo eenvoudig mogelijk uitgelegd aub)

mvg Anne

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Gregory
Wijze
Wijze

Kunt hier eens lezen Hoe kies je een powerline adapter? - Coolblue - alles voor een glimlach

en hier devolo Producten: Powerline Adapter, Mesh WiFi, Repeater |devolo

Als jet enkel voor de decoder is is een 250 Mbps voldoende - ik bekijk de opnames met 150 Mbps (Fiber Start) Snel internet, TV en mobiel voor de beste prijs | Orange België

0 pluimen
louise_dp
Aspirant verkenner

Dank u wel voor de info. Ik zal het dit weekend eens op het gemak uitpluizen.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Devolo schijnt het best te zijn.  Niet dat andere slecht zijn

Altijd deze rechtstreeks in een stopcontact steken.  Niet in een stekkerdoos.

De werkelijke snelheid is altijd wat lager dan de geadverteerde 

Je vindt er ook in de brico zoekresultaten voor 'powerline' (brico.be)

Best via internet bestellen.  Kun je die terugsturen indien niet tevreden

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen