Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-06-20 20h41
Antwoorden: 26 antwoorden
Ik vind dat er de laatste tijd veel storingen op het netwerk zijn.
Op 1 maand tijd al 3 storingen.
Spijtig dat er voor dat deel geen compensatie gebeurd.
Versta Ik volkomen hoor @patrick2
Het spijtige is gewoon dat het hier bij me thuis al 4k is uitgevallen op 1 maand waarbij ze een modem swap hebben uitgevoerd nu.
Nadat ze deze hebben uitgevoerd was dit nu de eerste uitval weer.
Wij zijn tevreden van Orange en ik weet dat elk netwerk zijn problemen heeft. Ik had Orange proberen te bellen op de klantendienst maar tevergeefs.
Problemen zijn nooit leuk @Pilchard en zeker in deze tijd niet. En ja problemen worden opgelost dat weet ik ook en dat je nu al twee keer achter elkaar er mee geconfronteerd wordt is voor niemand fijn. Maar dat was niet de bedoeling van mijn bericht. Ik vraag mij af waarom iedereen zo negatief moet reageren das nergens voor nodig.
Betreft de klantendienst kan ik weinig van zeggen had ze vanmiddag nog aan de lijn toen werkte het nog.
Maar ik ben echt wel de laatste die het niet zou begrijpen al die storingen heb zelf bij Telenet gewerkt op de klantendienst technisch ook nog dus begrip heb ik 100% voor deze situatie.
Dat is een feit @patrick2.
Ikzelf heb ok nog voor Telenet gewerkt dus ik kan me wel inbeelden wat en welk je allemaal over je hoofd krijgt.
Inderdaad @Pilchard . Maar goed daar leer je van en ik weet niet hoe jij het ervaart maar als ik de Tribe posten lees interpreteer ik het anders dan iemand die niet op de klantendienst heeft gewerkt. Ik lees het anders en ik ervaar het heel anders. Maar dat maakt het wel leuker de problemen op te lossen hier en makkelijker te begrijpen.